ik had een vraagje
mijn pony is verschrikkelijk allergisch voor steekvliegen horzels muggen en alle andere beestjes die kunnen bijten/steken. De zomer is dan ook nog niet eens begonnen als mevrouw alweer helemaal vol met bulten zit, echt heel zielig om te zien!
we sprayen haar nu 2 keer per dag in met vliegenspul maarjah dat werkt maar een paar uurtje....
mijn zus en ik hebben helaas niet de mogelijkheid haar vaker in te (laten) sprayen...met als gevolg dat ze nu echt een maanlandschap over haar hele lijf heeft.....
nu vroeg ik me af of je een paard met een vliegendeken op stal zou kunnen zetten, weet eigenlijk niet waarom niet maar ik heb het nog nooit gezien, vandaar.... er zitten gewoon buikriemen aan de deken en ik zou er ook nog bilriemen aan kunnen maken als het moet....
wat vinden jullie hiervan? kan ik haar dag en nacht met een vliegendeken op zetten of niet? (heb ook niet de mogelijkheid de deken er 's morgens af te halen en degene die 's morgens voert durft het waarschijnlijk niet want met dekens is het echt een kreng)
dus wat zouden jullie doen? of weten jullie een ander goed werkend iets?
gr. Crista