Prestige Appaloosa (Snelle vraag!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

siko

Prestige Appaloosa (Snelle vraag!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 09:42

Hoi hoi,

Even snel een vraagje: heb al een topic gevonden maar niet met het antwoord waar ik naar op zoek ben.

Heeft er iemand ervaringen met dit zadel?

* De pasvorm
* Geschikt voor hoge schoft etc. (alles wat je maar kan vertellen!)

We zijn van plan om zo'n zadel 2e hands aan te schaffen, een donker bruine, 17 inch en de prijs van 475 euro.

Is dit redelijk? En zouden jullie een donker bruin zadel nemen of is die, mits het uiteindelijk niet past niet meer te verkopen?
Beetje rare vraag misschien, maar ik wil dit even incalculeren voordat we tot koop overgaan.

Dank je wel voor jullie antwoord(en) en ik laat wel weten of het dit zadel geworden is.

Groetjes
Kim

VeraM

Re: Prestige Appaloosa (Snelle vraag!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:06

ik heb zelf ook een prestige appaloosa. Ik vind het een super fijn zadel. Nou moet ik wel zeggen dat ik er eentje heb met geintergreerde gelzitting dus echt super zacht zit. De pasvorm vind ik goed, hij ligt goed op mijn eigen gelderse tuiger. Maar ook op een hele grote rus van 1.80 en zelfs goed op een pony die ik regelmatig rij. Die van mij heeft een teruggesneden kamer dus geschikt voor een hoge schoft. Het enige minpuntje vind ik dat er wel wat meer kniewrong mocht zitten.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:11

wwhaa..donkerbruin is toch helemaal geweldig?? Ik heb overal bestellingen staan voor m'n nieuwe bruine tuig..helemaal te gek Haha!

prestige apaloose is de "goedkopere" van de prestige volgens mij.
Hij voelde wel fijn aan in de winkel..

siko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 23:24

Okee, dank je wel voor jullie reacties!

Voor een 3 jaar oud zadel, bruin en een prestige appaloosa = 475 euro te duur?