Het boek 'Paardrijden met gevoel'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

carow

Het boek 'Paardrijden met gevoel'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 18:13

Aangezien ik het leuk vind om boeken te lezen en ik pas op internet dit boek tegenkwam, vroeg ik me af of er al mensen zijn die het gelezen hebben.

Heb je echt iets aan dit boek of is het gewoon een standaard boek ?

Dit stond er trouwens bij.

Pakt je paard het bit vast? Buigt hij aan een kant moeilijk in? Of valt hij uit de contragalop? Paardrijden kan veel rijkunstige vragen oproepen. Dit is het boek dat de antwoorden geeft. Zoek een specifieke vraag op en lees het antwoord: ietsje meer linkerbeen of een tikje extra rechterstelling kan al de oplossing zijn. In samenwerking met het paardentijdschrift Bit.

Ik ben benieuwd naar de reacties...

EvaB

Re: Het boek 'Paardrijden met gevoel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:39

ik heb t ook gezien op internet van zon gratis tijdschrift dat je per mail krijgt paardentips magazine geloofk... ik koop liever niets van internet maar ik kreeg laatst nog n mailtje van dat tijdschrift dat er zoveel verkocht waren enzo en daaronder nog n keer die link... ben benieuwd naar de reactieds op je vraag horr!

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 18:46

hey ik heb dit boek en ik vind hem heel goed de uitleg die bij de vraag hoort zijn heel goed uitgelegd , en de vragen die ik had heb ik zeker tegen gekomen in dit boek.
het is zeker geen standaard boek maar een boek met veel uitleg , en waar je iets aan hebt, heb al een aantal boeken thuis liggen maar vind dit boek het beste boek met informatie dat ik liggen heb.

Ik heb hem ook besteld via internet en ik heb geen enkel problemen gehad , ik heb hem besteld bij www.paardentips.com.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:19

Ik vind het boek een aanrader.

_Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:22

Ja, het is echt een SUPER boek!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 20:32

ik heb m ook besteld, ben benieuwd. De boeken van paardentips zijn sowieso goed. ze worden netjes bezorgd, en mochten ze niet zijn wat je ervan had verwacht kun je ze zonder problemen terug sturen!!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:34

Ik heb bij paardentips ook eens een boek besteld en werd keurig en heel erg snel thuisbezorgd! Mij lijkt het boek ook wel interresssant om te lezen, hou het topic wel in de gaten...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 23:19

Goede tip! Ik heb nog een paar cadeaubonnen van www.bol.com liggen.. Ga ik hem lekker daar bestellen.
thnx voor de tip hoor, het boek ziet er goed uit!
En.. er zijn inderdaad wel een paar vragen die ik beantwoord wil hebben Haha! Haha!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 23:30

Ik heb het boek ook en ik moet zeggen dat vele vragen op een duidelijke manier worden uitgelegdt.
Dus zeker een aanrader ja!
En als je met wijken of een andere oefening een probleem hebt dan sturen ze je gelijk weer terug naar het hoofdstuk over of je paard wel goed aan de hulpen staat enzo.
En dat kom ik niet vaak tegen in een boek Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 01:22

IK heb het boek en kan het zeker aanbevelen. Er staat duidelijk aangegeven hoe de ruiter met zijn houding het paard kan beinvloeden, en er wordt bv. tijdens gewone lessen te weinig aandacht besteed aan het feit dat ook de ruiter aan warming up moet doen voordat hij in het zadel kruipt.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:21

Ik vind het een echte aanrader! Sommige dingen die er in staan zijn erg logisch, maar je moet er maar aan denken. Super boek!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:36

hmm ik heb ook nog een paar bol.com waardebonnen Haha!

wat kost het boek eigenlijk? ik ben weer te lui om het op te zoeken Tong uitsteken

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:30

Ik heb het ook gekocht, bij de NBC maar kreeg het gister binnen en heb het dus nog niet gelezen.

andorrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:45

Aangezien het een aanrader is, heb ik het boek ook maar meteen besteld