Ik heb er helemaal geen verstand van. Maar misschien ligt het ook aan de bodem waar je op rijdt. Als ik mijn paard in de binnenbak rij lijkt het net of hij heel stijf is. Voel dan vooral in de hoeken een raar pasje er tussen door. Er ligt in de binnenbak een harde gladde bodem met een laagje los zand erop. Selt echt helemaal niks voor. Ga ik dan in de buitenbak rijden. Loopt hij veel meer ontspannen en zijn die rare hobbeltjes weg. Ze hebben daar danook ee ontzettende goeie bodem in de buitenbak.
Ik ga zaterdag daar weg. EN ikr ij alweer een tijdje niet meer in de binnenbak. Vanwege die bodem. Ik wilde gister ook gaan longeren. En dat mag alleen in de binnnenbak of in de paddock die echt te klein en te zwaar is. Dus dan maar in de binnnebak. Hij maakt een paar bokken en glijd uit. Je zag gewoon een heel remspoor zitten. En het zag en voelde enerom glad. Hij had fdat kleine laagje zand weg geschoven waardoor hij op de harde bodem tercht kwam. Toen heb ik maar stout in de buiten bak verder gelongeerd. Vind dat geen prettig idee.