hallo , ik wilde graag reageren op u bericht.
Ik heb zelf een zeer nare ervaring met natasja gehad!!
Ik heb mijn eigen pony omgeruild voor een paardje bij haar dit omdat het met mij en de pony genaamd ZOÉ ( BONTE PONY )
niet klikte .Ik had omgeruild voor een dravertje die er uitgemergeld uit zag!! Zij vertelde dat ze hem had uitgeleend voor recreatie camping en zo vermagerd terug kreeg. IK geloofde het nog ook !! Afijn met mijn pony zou ze veulentjes gaan fokken in de zomer.
Ik hield contact met haar en ze had beloofd ZOÉ nooit door te verkopen. En gaf haar belofte aan mij. toen ik contact hield hoe het steeds met mijn pony was gaf ze echter steeds geen antwoord op mijn berichtjes .Dit was voor mij een teken dat er iets niet goed was.. toen reageerde ze op een dag na mijn vele berichtjes later en kreeg ik te horen dat ze verdronken was in de sloot!! echter heb ik dit verhaal nooit geloofd .En ze zou me de inentingsboekje naar me toesturen als herringering. Dit kwam natuurlijk als een klap aan en vooral de manier waarop ze het vertelde !!!
De inetingsboekje heb ik ook nooit ontvangen !! Ik vermoed dat ze mijn pony gewoon heeft doorverkocht. Ook was de toestand van het paard ( Beau )
niet goed. En heeft lang geduurd voordat het weer helemaal gezond en wel was. Dus leugen op leugen stapelen zich op !!.
En nog steeds ben ik zoekende op marktplaats naar mijn oude pony genaamd ( ZOË ) kan inmiddels veranderd zijn.
het is al 6 jaar geleden en heb der nog niet gevonden. Ze was toen ik der had 4 jaartjes ong. Het was een platenbonte pony
met zwarte voorpluk en witte manen .en witte staart met 1 zwarte pluk dertussen.
Ik hoop wat van u te vernemen,
Groetjes Nelly