- waar raden jullie me aan om te kijken? ( dat kan zijn internet, zoja welke site, via via, paardenmarkt enz. )
- wat is de normale prijs voor een dressuuurpaard van ong 7 jaar?
- en hoe raden jullie me aan om aan het werk te gaan?
alvast bedankt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
najah in ieder geval ong 7 jaar, ruin/ merrie maakt niet echt zoveel uit geen hengst, ong L/M geklasseerd, het liefst verkeersmak, vanaf schofthoogte 1.60, geen gebrekken, geen driftkikker en verder weet ik het eigenlijk niet zo ik wil af en toe wel lekker kunnen frutselen zeg maar lekker poetsen enzo in de zon heeeeerlijk!!

(de verkoopfora van bokt)

Faniek schreef:Mijn ruin 12 jaar, M2 gelopen (niet bij mij), erg lief, verkeersmak, super leerpaard heb ik verkocht voor 3000 euro ook rond die prijs gekocht. Zonder toebehoren. Weet niet hoe de markt nu ligt

lauwtjuhh schreef:Ik ben ook op zoek naar een eigen paard maar een kwpn merrie rond de 7 jaar kost ne zeker geen 6ooo euro.
heel veel mensen zetten nu hun paard te koop en de prijzen gaan steeds meer omlaag. omdat er gewoon te veel paarden zijn in omloop maar niet genoeg vraag.
ik zelf ben op zoek naar een paard en voor mij komt het mooi uit dat de prijzen wat lager zijn want ik moet het paard kopen en alles erbij en mijn ouders kopen de bak. mag een paard kopen en nog thuis zetten ook, eindelijk na al die jaren bij de buren te rijden.
lauwtjuhh schreef:Ik ben ook op zoek naar een eigen paard maar een kwpn merrie rond de 7 jaar kost ne zeker geen 6ooo euro.
heel veel mensen zetten nu hun paard te koop en de prijzen gaan steeds meer omlaag. omdat er gewoon te veel paarden zijn in omloop maar niet genoeg vraag.
ik zelf ben op zoek naar een paard en voor mij komt het mooi uit dat de prijzen wat lager zijn want ik moet het paard kopen en alles erbij en mijn ouders kopen de bak. mag een paard kopen en nog thuis zetten ook, eindelijk na al die jaren bij de buren te rijden.
als het rond de 6000 is vind k dat tog aardig wat geld....