Hoe kan ik voor een volle bos manen zorgen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Hoe kan ik voor een volle bos manen zorgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 12:37

Heey,

Ik ben beetje heel dom bezig geweest de laatste tijd Koe Ik heb de afgelopen weken vrij vaak de manen van mij fries met een normale haarborstel gekamd. IK ben diverse keren gewaarschuwd....( zo trek je teveel haren uit .... Ikke: neej hoor valt wel mee...) nou mooi niet dus Lips are sealed

Hij heeft nog wel een bos hoor daar niet van maar tis wel een dun bosje geworden. Dus mijn vraag hoe kan ik de schade weer herstellen? Iemand zei dat ik hem in moest vlechten zodat hij zelf ook geen haren kan uittrekken ( bij het rollen ofzo) Maja verder weet ik het niet dus kom maar op met de tips! Pling

Off topic: Hierbij beloof ik plechtig nooit meer te twijfelen aan advies van mij beste dinnetje Vork

Eros

Re: Hoe kan ik voor een volle bos manen zorgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:03

ik heb ooit in een blad gelezen van de verzorgster van anky van grunsven ofzo dat die elke dag anti-klit spray er in spuitte en 1x in de week helemaal uitpluizen weet niet of dit waar is maar iniedergeval suc6 ga dit topic in de gaten houden Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 14:09

dikker haar kan niet zo maar, je moet gewoon geduld hebben dat t weer bijgroeit, ik heb van mezelf ook heel dun haar, en dik bos zal ik nooit krijgen.

af en toe wat antiklit spray erin, mijn pony's manen kam ik wel gewoon elke dag, maar die hefet gelukkig wel van zichzelf ene heel dik bos haar
Haha! Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:31

Helemaal niets aan doen!

Anick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:40

ook even offtopic: hahaha idd luister maar voortaan naar mij! Knipoog haha

je heb het gezien bij paab! Knipoog

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 10:25

Tong uitsteken Haha!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 10:49

Niets aan de manen doen en als het goed weer is 1 x per week uitwassen daarna antiklit en met je vingers uit de knoop halen. Als het kouder is 1x in de weer antiklit spuiten en ook met je vingers uit elkaar halen. Ben al twee jaar bezig om de beste manier te vinden en ik ben hier op uitgekomen.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 10:59

Dank je!

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:13

Ik sprak laatst iemand op een wedstrijd met een Fries die ook een prachtige bos manen had. Ik vroeg aan haar hoe ze dat voor elkaar kreeg en ze zei dat ze ze iedere dag koud water gaf Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet niet of het helpt, maar je kunt het altijd proberen, ze vertelde erbij dat ze uit een kappersfamilie kwam en dat het echt geen grap was!
Verder had ze de manen altijd in een hengstenvlecht en wastte ze ze 1x per week en dan flink anti-klit erin.

kritegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:07

Eerst even een aantal dagen invlechten. Daarna elke keer goed borstelen met een harde borstel.