Graag jullie mening/ervaring, dank!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chronos schreef:Het kan wel je moet ze alleen even tapen want als het klittenband nat wordt laat het los.
Sjellii schreef:Mijn 3-in-1 Beschermers laten zelfs als ze nat worden niet los.
?
. astridastrid schreef:
Wow, wat heb jij dan voor merk superbeschermers?
Ben benieuwd.

Lottew schreef:Ik rij zelf altijd met Action 3-in-1 beschermers (heet nu geloof ik Indra), deze zijn heel fijn in het gebruik maar buiten doe ik toch liever Eskadron peesbeschermers om, ik denk omdat deze toch wat luchtiger lijken, 3-in-1 worden best warm. Ik weet niet wat feitelijk beter is, iemand enig idee?
Sjellii schreef:Van Pro .... zijn ze geloof ik. .

Sjellii schreef:astridastrid schreef:
Wow, wat heb jij dan voor merk superbeschermers?
Ben benieuwd.
Euhm, moet ik even denken want ik heb ze gekocht bij ons op stal. Daar rijden heel veel mensen western en die rijden er ook allemaal mee.
Het zijn rondom beschermers en dan kan je de springschoenen erafhalen of eropzetten. Van Pro .... zijn ze geloof ik.
Ze hebben 3 sluitingen, een hele grote flap klitteband bovenaan, daaronder een dunnere sluiting en daaronder nog een dun flapje die je rond het been doet en dan aan de voorkant vastplakt.

Mayo schreef:In principe wil ik ook peeskappen/strijklappen gebruiken, maar die kan ik niet in kobaltblauw vinden.