Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze is nu veel rustiger. mobick schreef:Juist, ik vind Pavo niet goed werken (bij mijn paard), en Subli kernenergie mix maakt hem soepeler en relaxter.
Ididit schreef:My Way was ook altijd heel erg gestresst enzo... over dit spul hoorde ik weinig goeds, meestal geen effect.
Sinds My Way in een andere stal staat is het gestress echter helemaal over. Misschien kan je beter eerst naar de oorzaak kijken?
#Ymke# schreef:Ik gebruik juist die Subli EM voor meer looplust en een soepeler paard. Ik heb een heel relaxed paard wat hier veel heter van geworden is..![]()
Ik heb goeie ervaring met de kruidenmix van paardendrogist.. ik kan even niet op de naam komen.. Easy going ofzoiets?
Ratjetoe schreef:Idd magnesium werkt echt! Neonlight zou je na willen kijken en het hier vermelden hoe dat van jou heet?

Ratjetoe schreef:Idd magnesium werkt echt! Neonlight zou je na willen kijken en het hier vermelden hoe dat van jou heet?
Citaat:Ik gebruik juist die Subli EM voor meer looplust en een soepeler paard. Ik heb een heel relaxed paard wat hier veel heter van geworden is..

Diana_Mabel schreef:Citaat:Ik gebruik juist die Subli EM voor meer looplust en een soepeler paard. Ik heb een heel relaxed paard wat hier veel heter van geworden is..
Lees maar eens op de zak, het is bijzonder geschikt voor hete paarden.

Diana_Mabel schreef:Subli® EM
Een zeer geconcentreerde energieaanvulling voor paarden en pony´s, gebaseerd op zeer hoog gehalte aan plantaardige oliën. De samenstelling geeft een exclusief gevarieerd en noodzakelijk vetzuurpatroon.
Op de verpakking staat dat het goed is voor de spieren en voor kijkerige paarden.
Ik voer het Mable nu een jaar ongeveer en ze is veel rustiger. Mobick tipte mij erop. Het is niet een heel duur supplement en het is een goeie aanvulling op het krachtvoer vind ik.

Skitter schreef:Waarom begonnen jullie met magnesium voeren?
Op advies van dierenarts o.d?
Ben gewoon benieuwd.