Het zadel is ruim een half jaar oud.
en is in totaal 3 maandjes in gebruik geweest en verkeerd nog bijna in nieuwstaat. Je ziet alleen wat gebruiksporen op de plek van de beugelriem. De gespen zijn onder gedragen dus er zit geen bobbel in de flap (weet de naam er niet van
) waar normaal de gesp over heen gaat.Het gaat om een bruine KN type sympfonie
brede kamer, 18 inch
geheel compleet incl beugelriem hoesjes en een bruine leren singel met elastiek aan beide kanten en een zadelhoes.
de nieuwprijs van het zadel compleet met spullen is ruim 1600 euro normale prijs compleet is 1549 maar daar zat een goedkope singel bij. nu zit er dus een luxe leren singel bij
Beetje donkere foto
Tevens kan ik hem verkopen incl hoofdstel en borsttuig in de zelfde kleur bruin. Nieuwprijs hoofdstel 149.95 nieuwprijs borsttuig 119.95 dit is anderhalve maand oud hoofdstel is een paar keer gebruikt en het borsttuig is nog nieuw.
En ik heb ook nog peesbeschermers en strijklappen in de zelfde kleur nog in nieuwstaat.
dus wat kan ik voor het zadel appart vragen en wat zou ik er totaal voor kunnen vragen?
totale set
(mijn paard kan zeer waarschijnlijk nooit meer bereden worden en dan ga ik dus waarschijnlijk mijn spullen verkopen)
.