wie hebben er allemaal in nijmegen een trailer ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sher

wie hebben er allemaal in nijmegen een trailer ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 15:16

tja ,ik vroeg me af wie er in nijmegen of rondom nijmegen een trailer hebben en af en toe is een wedstrijdje rijden ,nu is me vraag is er iemand hier in de omgeving waar ik vandaan kom die nog een plekje vrij op de traler heeft waar ik af aan toe een keertje mee kan rijden voor een wedstrijdje.....of tegen een kleine vergoeding ,(geen paardentaxi) gewoon iemand die het ook gezelig vind ! ik rij nu gewoon recreatief maar vind het eigelijk wel leuk om af en toe een keer een wedstrijdje te rijden ,ik heb een leuke e pony en ik ben 22 jaar dus moet bij de paarden starten in de b , weet dat het mieschien niet veel uit zou haalen met een pony bij de paarden maar vind het leuk omecht af en toe een keertje een wedstrijdje te rijden ! Knipoog
alleen is mijn probleem heb geen trailer dus ook geen wedrijden dus nu een oproepje voor de gene die mijn een plezier willen doen en het zelf ook leuk vinden ! heb nog geen startkaart maar ga het pas aanvraagen als ik iemand heb die met mijn af aan toe mee wilt rijden anders heeft het geen nut ohja ik sta op een manege in wijchen Clown
Laatst bijgewerkt door sher op 24-05-05 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Angela

Re: wie hebben er allemaal in nijmegen een trailer ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:31

he sher, ik heb danwel geen trailer, maar ik vroeg me af op welke manege je staat, ik rij namelijk ook in wijchen!

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 15:45

angela88 schreef:
he sher, ik heb danwel geen trailer, maar ik vroeg me af op welke manege je staat, ik rij namelijk ook in wijchen!

manege sint frans Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:55

Daar rijd ik in de winter op maandag Haha!
In de westernles van Wendy.
Ik woon in deest en heb wel een trailer, alleen is mijn knollie nogal kreng Scheve mond En rijd ik geen wedstrijden meer.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:56

wetstrijd is met een d... wedstrijd!
sorry, kon het niet laten... Clown

kun je niet met iemand van je manege meerijden? of rijdt er niemand wedstrijden?

sher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 16:12

cissy schreef:
wetstrijd is met een d... wedstrijd!
sorry, kon het niet laten... Clown

kun je niet met iemand van je manege meerijden? of rijdt er niemand wedstrijden?

hahah tja sorry mijn spelling is niet echt goed! Bloos