IK heb het nu een beetje gelijk gekregen. Maar het is nu wel heel erg kort. En het ziet er niet uit. Het staat rechtop maar het laatste stukje ligt plat. Zal ik het zo laten of er maar helemaal af? En hoe snel groeit het weer aan? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IK heb het nu een beetje gelijk gekregen. Maar het is nu wel heel erg kort. En het ziet er niet uit. Het staat rechtop maar het laatste stukje ligt plat. Zal ik het zo laten of er maar helemaal af? En hoe snel groeit het weer aan? 
Hoe vaak mijn paard niet voor lül heeft gelopen voordat ik door had hoe dat trekken nou precies in zijn werk gaat... 
Al eerder gezegd: godzijdank groeit het vanzelf weer aan. Ben ook wel eens iets te enthousiast geweest, met mijn neus er boven op zag het er goed uit, maar van een afstandje niet.. 

)
Charos schreef:Hahaha tja das banketstaaf terwijl ie nog wel mooi moest zijn voordat ie naar zn nieuwe stal gaat
*ligt plat*
Ooooooo wat erg. Denk dat ik ze er vandaag gewoon helemaal afknip groeit wel weer aan.