ik ken haar nog als mevrouw Boon-Thiel, en ze was een vreselijk juryli destijd(jaar of 6 geleden) club en stalgenootjes hebben er ruzie mee gehad, ik heb er ook ruzie mee gehad, Q steigerde ipv de ring in te gaan en ik heb he dus ff bijgewerkt en toch de ring ingekregen, daar werd ze erg boos over, ik moest vragen of hij de ring in wilde ipv de zweep erover, terwijl ik op dat moment voor mn eigen veiligheid koos en hem graag op 4 benen zag ipv 2
ook gaf ze me een 5 voor de verzorging, het waaide en regende keihard, t was mn 2e proef die dag en mn paard was niet schoon genoeg meer en bij mij zat er een plukje haar los 
ken meerdere wedstrijdorganisaties die haar niet meer als jurylid wilden vragen omwille van dit soort incidenten...
maar een jaar of 2 geleden ben ik als begeleiding op een ponykamp bij haar op stal geweest en een clinic gehad over omgaan met paarden en lichaamstaal etc en toen vond ik haar stukken aardiger!
heb mn mening over haar toen dus aardig bijgesteld, ook was ze toen gewoon ulrike thiel ipv boon-thiel
ze geeft toch ook clinic's over omgaan met wedstrijd stress voor ruiter en paard etc? iig heb ik daar eens wat over gelezen in de paard & sport