ponyclub blad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snoef

ponyclub blad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 13:25

Ik weet niet of ik dit hier moet vragen maar wist even niet waar ik dat moest doen,
anyway, mijn vraag dus:

Ikzit op een kleine ponyclubje, die vroeger ook een clubblad had, helaas is die in een sleur gekomen en dus is er al zins een paar jaar geen clubblad meer, nu ben ik weer opnieuw met het blad begonnen, kan alleen niet echt leuke artikkeltjes vinden, weten jullie mischien wat?

Auky

Re: ponyclub blad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:32

*Nieuws (over de club en ander paardennieuws)
*Verslagen van club-activiteiten
*Foto v/d maand
*Interview met clublid
*Links
*paardenmopjes
*rassenbibliotheek
*verjaardagen
*agenda
*advertenties (cap te koop ens.)
*boek v/d maand
*lezersvragen
*uitleg verschillende rijstijlen
*verhaal

pff dat was het lijstje.. dit hebben wij o.a. in ons verenigingsblad staan Knipoog
Succes!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:55

Ik stuur ook altijd trouw stukjes in, maar ik ben ook altijd een van de enigen Boos! 32 leden (van de ponyclub) en dan niemand die eens in de zoveel maanden een stukje wil schrijven..

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:38

Benader ook gewoon mensen bij een activiteit of ze een verslagje willen schrijven, en geef ze vooral een datum op ongeveer een week voordat je het stukje echt binnen willen hebben.
Bij ons stonden er ook altijd uitslagenlijsten van wedstrijden in die verschillende leden hadden gereden. En misschien kan je instructeur eens wat schrijven over een bepaald onderwerp. Spoorgebruik, ik noem maar even een cliche.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:59

Bij ons hadden ze blackie en nog iets (2 paarden) Die vertelde alle roddels van de ruiters Haha! Bijv, Blackie heb je het l gehoort, die en die is tijdens de les aan de kletter gegaan. Dus zo alle weetjes vertellen. Is altijd leuk om te lezen Haha!

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 16:30

jaa, leuke ideetjes zat lees ik nu al:P
moeilijkste is mensen blijfen aansporen om iets in te zenden,!
maarja ik vind leuk om te doen zal zeker jullie ideetjes uitproberen!

_Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 16:45

hai hai!
Het is misschien ook leuk om wedstrijdverslagen in je blad te verwerken. Ik weet niet of iemand bij jou op de ponyclub wedstrijden rijd. Enne natuurlijk pony van de week (of maand) Knipoog

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:04

Ook altijd leuk zijn de "Wist u dat...." rubriekjes, met kleine grappige 'roddeltjes en grapjes' over de leden.