boek "paardrijden met gevoel "

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

boek "paardrijden met gevoel "

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:05

Hallo ik heb een boek besteld "Paardrijden met gevoel" en ik wil weten of er hier ook mensen zijn die het boek hebben gelezen en wat ze er van vinden. Ik ben benieuwd!

MarchaL

Re: boek "paardrijden met gevoel "

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:08

Ik heb het vanochtend ook besteld. Ik heb geen idee of het wat is maar door de ''vraagvorm'' waarin het boek geschreven zou zijn leek het mij toch wel interessant. De prijs beviel me ook wel dus ik ben benieuwd Knipoog

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:11

haha wat grappig! Ja ik vond de vragen die er stonden erg handig! ja ik ben super benieuwd. hoop dat er nog wat mensen reageren die hem hebben gelezen!

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:18

Ik heb hem (niet helemaal) gelezen. Heel goed boek met hele nuttige tips en adviezen. Ik vind hem alleen niet makkelijk leesbaar. Ik ben er nog steeds lang niet doorheen. Taaie kost, weinig plaatjes, geen foto's; wel goed.

Mirjam

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:12

heb het boek ook, helemaal gelezen, vond het een leuk boek met nuttige tips maar soms moeilijk toepasbaar om dat elk paard weer anders is.
een instructrice die je helpt tijdens het rijden is volgens mij nog steeds de beste oplossing voor 'problemen'.
tis verder een heel leuk en goed leesbaar boekje, meer foto's zouden idd geen kwaad kunnen.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:17

heb het boek ook ,nuttige tips, korte beschrijvingen geen elle lange verhalen, ze sturen je alleen van achter naar voor terug
als je ergens iets aan het lezen bent sturen ze je halverwege het verhaal weer naar voren om daar de tips nog eens te lezen. Best wel vervelend maar ja het is ook geen leesboek maar een boek met tips dus hoef je het ook niet achter elkaar uit te lezen

Jazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:22

Ik hb het eerst deel van het boek gelezen, vooral het eerste deel vind ik heel goed maar het leest niet makkelijk. Verder op in het boek staan ook allemaal oefeningen die je kan gaan doen, daar ben ik niet aan begonnen, moet ik nog een keer doen.

Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:58

nu had ik ook even een vraagje is het boek binnenin met kleur of gewoon zwart/wit

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:37

Het is met kleur. Ik heb het gisteren gekocht en heb er al een flink stukje in gelezen, het is redelijk kort allemaal, maar wel correct vind ik. Er staan weinig plaatjes in idd, en vooral weer plaatjes van topruiters, terwijl op de achterflap staat dat het eens niet om het ideale plaatje gaat. Maar ik vind het wel een leuk boekje!

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:44

Hebben we het wel over hetzelfde boek? Ik heb het over het boek van Mary Wanless heet ze geloof ik. Daar staan volgens mij helemaal geen plaatjes van topruiters in. Ik heb mijn boek op dit moment op een andere plek liggen dus ik kan niet kijken. Mijn boek is alweer een aantal jaren oud, misschien staan in de nieuwe druk meer plaatjes/foto's dan in de eerdere versies.

Mirjam

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 14:49

neej ik heb het over een ander boek. de schrijvers zijn Wim Bonhof en Tessa van Daalen en volgens de beschrijving staan er wel kleurenfoto's in.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 14:52

willen jullie nog ff checken of jullie de goede schrijvers hebben? is het boek van Wim Bonhof en Tessa van Daalen zonder foto's?

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:25

Ik heb het even opgezocht bij mediaboek. Het boek van Bonhof heet Paardrijden met gevoel en die van Mary Wanless Rijden met gevoel. Verwarrend. Overigens is het boek van Wanless ook een aanrader.

Mirjam

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:30

Renske_fjord schreef:
willen jullie nog ff checken of jullie de goede schrijvers hebben? is het boek van Wim Bonhof en Tessa van Daalen zonder foto's?

Dit boek is met foto's, al zijn het er niet super veel. Ik heb het namelijk ook. Ik vind het een erg leerzaam boekje, er staan handige tips in en vind het makkelijk lezen.

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 10:30

okeej thnx!! dan heb ik wel het boek met foto's gelukkig. is toch altijd leuk om te kijken. Ik heb het gister besteld dus hoop het volgende week binnen te krijgen! Ben benieuwd!