vorig bericht en nog een vraag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danatje

vorig bericht en nog een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 20:09

sorry mensjes die vorige bericht had me zusje gedaan en die keek niej waar ze het neer zette!!
maar ff een vraagie de baas van me verzorgpony verzorgt ze helemaal niej goewd hij laat de hoeven niej kapen ent ze niej in en dat soort dingen!! me vriendin zegt dat ik het tegen de dierenbescherming moet zegge maar ik ben bang dat ik ze dan kwijt ben ik wil wel een foto van de hoeven plaatsen maar weet niej hoe ik dat moet doen jammer genoeg wie kan mij raad geven WAT MOET IK DOEN??? Huilen

tamtam

Re: vorig bericht en nog een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:13

Ik kan maar 1 ding zeggen DOEN!!! Je helpt immers mee aan de slechte verzorging als je niet ingrijpt. Ik neem aan dat je het beste voor hebt met je verzorgpaardje en dat je het allerliefste hebt dat hij goed behandeld wordt, daar kan jij nu voor zorgen! Ik snap dat het heel moeilijk is, maar jij wilt toch ook niet dat je verzorgpony ongelukkig is?? Mocht je nog wat willen weten of hulp nodig hebben stuur me een pm, succes!

Katja

Re: vorig bericht en nog een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 20:28

Lees eerst een rustig de regels op Bokt door en stel dan een vraag in fatsoenlijk nederlands.

Verder lijkt het me dat als het verhaal zo erg is als jij beschrijft dat je voor de pony's moet kiezen en niet egoistisch moet zijn.