Hey iedereen! Ik heb advies nodig! Ik help sinds een paar maanden op een manege voor gehandicapten en als beloning daarvoor mag ik 1 keer in de 2 weken rijden. Ik heb daarvoor een hele tijd niet gereden, dus mijn oude laarzen pasten niet meer. Nu is het probleem dus dat ik niet weet wat ik moet nemen: chaps of laarzen. Ik vind chaps lekkerder zitten, maar met laarzen liggen mijn benen een stuk stiller. Ik ga voorlopig geen wedstrijden rijden, dus daar hoef ik niet over na te denken. Alvast bedankt! X Maya
ik mag pas volgend jaar weer leren laarzen, dus ik ga deze week nieuwe rijschoenen met nieuwe chaps halen, en de wedstrijden waar ik volgende maand bij start rijd ik dan met rubberen laarzen.
Als jij het lekkerder vind zitten zou ik voor chaps gaan, dan kan je gelijk leren je benen stiller te houden. Ik hou zelf niet van chaps. Ik rij met leren laarzen
Ariat schoenen met chaps. Heb zaterdag de schoenen gekocht, jee wat zitten die heerlijk! Trek aan en loop weg. Ik loop ze nu tijdens mijn werk in, maar geen centje pijn of blaren.