Cassidy schreef:Niet meteen gaan zoeken in supplementen. Je paard glimt wel, maar is in mijn ogen niet alleen niet bespierd maar ook niet al te vet. Hoeveel voer (brok) krijgt ze, en wat voor soort brok?
3kg basis brok en 1/4 pasture mix> is gewoon niet dikker te krijgen en verder gezond.
carola schreef:Ik vind de bespiering niet zo slecht hoor.
Wat het dan wel is: het kruis van jou paard (heupknobbel -zitbeenknobbel) is erg steil aflopend, daardoor heeft je paard geen mooie ronde kont, en helaas, ik denk ook niet dat hij die ooit zal krijgen. Zijn skeletbouw is gewoon zo, dit is de bouw van je paard en ligt niet aan de bespiering naar mijn mening, hoe jammer het ook is, het is dus totaal niet te trainen.
De hals is niet goed te beoordelen, maar niet ieder paard heeft de aanleg om een zware hals te krijgen.
Rijden in mul zand raad ik je sterk af, dat is funest voor je pezen!!! Dat is wel weer het meest gevaarlijke en belachelijke advies wat er hier in dit topic staat. En ook vet oogt dit paard niet. Het valt me op dat erg veel mensen niet 'door' het paard heen kunnen kijken, en kunnen zien dat het gewoon aan de botten ligt.
runningkawa schreef:elk paard heeft een andere bouw en dat aflopend kruis krijg je nooit weg
Ja, ik ben bang dat jullie gelijk hebben, klinkt ook heel logisch eigenlijk.
Was er al een beetje bang voor dat het nooit echt wat zou worden met die bespiering maar goed, het ligt dan iig niet aan mijn trainings methode
Baal er wel een beetje van had net alle hoop gevestigd op de dubbele longe (aankomende zaterdag voor het eerst les erin) maar het is nou eenmaal zo.
Ben wel blij dat ik nog geen supplementen heb gekocht 
Bedankt voor jullie info