Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus ik de situatie uitgelegd, en ze zei maar heel bot dat het aan mijn PC lag 
.. ik hoop echt dat ik het snel krijg anders ga ik gillen

niemand iets positiefs??
Lieke schreef:Ik woon in Leiden en omdat hij dichterbij is dan de andere ruitershops ben ik er wel eens geweest, maar prettig vind ik de winkel niet. Geen goede service en ze waren ook zomaar opeens op de raarste tijden dicht.

maar als ik jou was, zou ik gewoon blijven bellen, bel maar tot ze er gek van worden, dan schieten te tenminste een beetje op, of misschien je geld terug vragen..?
) kon ik zo bij De Bles langsgaan. Dit heb ik in totaal 2 keer gedaan, om toen toch echt tot de conclusie te komen dat ik het maar een klein en rommelig winkeltje vond. In Zoetermeer hebben we een Divoza
, dus in dat opzicht ben ik dan ook wel weer verwend.#Ymke# schreef:ik heb ze net gebeld.. Ze zeggen dat ze het geld pas vandaag hebben binnen gekregen![]()
Boekingsdatum 18-05-2005 , dat is de dag dat ik het over heb gemaakt.
Ze hebben dus gewoon niet goed gekeken denk ik!
Hij gaat proberen met spoed het op te sturen nu.
Deze meneer was in ieder geval vriendelijker dan de vorige dame.
.. Reis een half uur, kom altijd met volle handen terug en geen gezeur met wachten of iets dergelijks.. En inderdaad, laat je niet afschepen, je hebt recht op je spullen!!!