Ik ga 's ochtends eerst naar school. Dan ga ik naar huis even wat drinken en omkleden. Dan spring ik op de scooter (helmpie op) en ga dan naar stal. Daar aangekomen haal ik de paarden uit de wei. Ik poets beide paarden (de 2 van mij en 1 van mijn zus) ik zadel het eerste slachtoffer op
En ga dan een uurtje trainen+ in/uit stappen. Dan begroet ik mijn zus die mij weer hartelijk dankt dat ik haar paard alvast heb gepoetst
dan ga ik tegelijk met mijn zus het de andere paarden trainen dat is ook een uurtje+ in/uit stappen. Ruim alle spullen op geef paarden eten. Dan zet ik samen met mijn zus de paarden weer op de wei!Dan ga ik moe en voldaan weer naar huis samen met mijn zus. Ik ga eten, huiswerk maken en dan slapen
in het weekend ga ik langer naar de paarden.!Dit gaat zo 6 dagen per week op zondag hebben ze vrij
en ik doe niet alles voor mijn zus hoor....zij mag 3x per week stallen uitmesten
(Niet dat ik het erg vind om te doen hoor
)En jullie??
.) Heb mijn paardjes voor mijn neus staan. Sta altijd rond 8.00 uur op om de dames (mams en veulen van 3 maanden) te voeren, ga dan ontbijten. Daarna zijn de stallen en de wei aan de beurt. Verder heb ik geen vast dagritme, behalve het voeren tussen de middag en 'savonds. Beetje in mijn tuin lummelen, met de paardjes bezig, andere beestjes verzorgen (ook nog 4 katten en 5 ratten
.
. moe thuis gekomen, dan drink ik nog wat met mijn zus weer douchen en dan naar bedje. vrijdag ben ik dan helemaal gaar en doe ik niets meer.