Hoe ziet jou dag indeling er uit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doubledream

Hoe ziet jou dag indeling er uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 12:36

idd, Als het hier niet hoort doe maar naar iets anderes dan!

Ik ga 's ochtends eerst naar school. Dan ga ik naar huis even wat drinken en omkleden. Dan spring ik op de scooter (helmpie op) en ga dan naar stal. Daar aangekomen haal ik de paarden uit de wei. Ik poets beide paarden (de 2 van mij en 1 van mijn zus) ik zadel het eerste slachtoffer op Whoosh! En ga dan een uurtje trainen+ in/uit stappen. Dan begroet ik mijn zus die mij weer hartelijk dankt dat ik haar paard alvast heb gepoetst Clown dan ga ik tegelijk met mijn zus het de andere paarden trainen dat is ook een uurtje+ in/uit stappen. Ruim alle spullen op geef paarden eten. Dan zet ik samen met mijn zus de paarden weer op de wei!
Dan ga ik moe en voldaan weer naar huis samen met mijn zus. Ik ga eten, huiswerk maken en dan slapen Bloos in het weekend ga ik langer naar de paarden.!

Dit gaat zo 6 dagen per week op zondag hebben ze vrij Clown en ik doe niet alles voor mijn zus hoor....zij mag 3x per week stallen uitmesten Haha! Bloos Whoosh! (
Niet dat ik het erg vind om te doen hoor Bloos )

En jullie??

PartoutZ

Re: Hoe ziet jou dag indeling er uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:48

Ik moet om half 9 op mijn werk zijn tot 5uur, naar huis, eten en naar stal.. Om 10uur moeten we daar alweer weg zijn en meestal red ik dat niet.. (Heb maar 1 paard te doen, soms 2, maar moet natuurlijk wel met iedereen bij l*llen Bloos )

In het weekend is het altijd verschillend..

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 12:53

08:45 werk tot 17:45
18:30 thuis en eten
19:00 naar Lio en Avenue
21:00 naar huis en 2x per week op dinsdag en donderdag naar t vriendje. Als ik niet naar hem hoef, blijf ik meestal wat langer bij Lio en Avenue. 2 uur is veel te kort!

In het weekend zit ik er rustig de hele (mid)dag.
Soms ben ik op woensdag vrij en dan ga ik er overdag heen, zodat ik 's avonds bij een vriendin en haar paard kan kijken. Zij staat op een andere stal en heeft les van iemand hier op bokt waarvan ik ook wel les zou willen...

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:04

Volgens mij heb ik het lekker rustig! Werk alleen de dinsdag en donderdag en dan mag ik ook nog zelf mijn tijden indelen (werk voor mezelf Lachen.) Heb mijn paardjes voor mijn neus staan. Sta altijd rond 8.00 uur op om de dames (mams en veulen van 3 maanden) te voeren, ga dan ontbijten. Daarna zijn de stallen en de wei aan de beurt. Verder heb ik geen vast dagritme, behalve het voeren tussen de middag en 'savonds. Beetje in mijn tuin lummelen, met de paardjes bezig, andere beestjes verzorgen (ook nog 4 katten en 5 ratten Haha! ), tekenen, lezen.... Hmm, klinkt wel erg lui. Ben soms ook wel actief hoor!

vivanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:15

Normaal gesproken ziet het er zoiets uit:
kwart over 7 a half 8 paarden voeren
terug naar huis, douchen, aankleden, spullen pakken, ontbijten en naar school.
Na school ga ik naar huis, omkleden, wat drinken en naar de wei.
Stal en de wei uitmesten
Dan ga ik rijden of longeer ik Viva (ligt eraan hoeveel tijd ik heb)
Krijgen ze weer eten en eventueel water geven.

Als het 's avonds langer licht is ga ik ook bijna iedere avond.

Nu ziet het er bij mij heel anders uit, ik heb nl al een week of 3 vakantie tot september.
Ontbijten, aankleden, spullen pakken en naar de wei. Dan de paarden voeren. en eventueel water geven.
De wei uitmesten.
De paarden op het gemakje poetsen.
Tuig klaarleggen.
Rijden/ longeren
Dan ga ik vaker 's middag nog even langs bij Jytte.
Dan weer depaardjes voeren, en dan ga ik zelf even eten.
En 's avonds ga ik meestal even samen met Jytte naar haar paarden.

lieferdje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:33

voor mij is t ...ontbijte school naar huis omkleden...even wat naar binnen werken...op de fiets springen op de manege aangekome wortels en poetskoffer pakken paard uit stal hale paard poetsen...zadel en hoofdstel pakken en ik ben nog bezig met mijn paard af trainen moet hem zo 3 uur per dag rijden omdat hij per dag 5 uur lang liep in de manege...en dan meestal uurtje in de bak en daarna lekker naar het duin.....
dan meestal als ik terug ben...nog ff het natte gedeelte onder ze shabrak droogstappen aan halstertje daarna zet ik hem ff lekker buiten mt andere pony's dan ga ik ze stal schoonmake ff de drollen eruit ...enz...
dan haal ik me pony binnen savonds en dan word er meestal altijd gevoerd...dan nog ff me spullen opruimen en ff borstel over me paard heen halen...en dan geef ik hem nog ff wat wortels...en dan ga ik naar huis...maar dan is t meestal altijd weer uur of 9 savonds

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:39

Overdag ben ik op school (heel wisselende schooltijden), ik loop 2 dagen in de week stage (in het ziekenhuis als verpleegkundige, dus ook heel wisselende diensttijden). Als ik thuis ben, kleed ik me om en ga ik naar Ivanka.
Nu ben ik er ongeveer 1,5 tot 2 uur, maar toen ik nog volop reed, was dat vaak langer. Nu doen we het wat rustiger aan ivm zwangerschapsverlof Knipoog.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:44

zit nu in de examens. Maar met een normale school dag deed ik het zo:

6.30 opstaan (en gaaaaap)
7.15 weg van huis
9.00 voert m'n moeder de paardjes
8.00 op school (woon nog al ver van school Haha!)
9.15 begint school (moet met m'n vader meerijden vandaar zo vroeg op school :S)
10.00 zet m'n moeder de paardjes buiten
12.30 meestal uit
13.30 wel thuis (als ik de trein heb gehaald Haha!)
14.00 zit ik nog aan de koekjes of snoepjes Haha!
15.00 ben ik al wel met m'n paardje begonnen
18.00 ben ik klaar met m'n paardje en zit aan tafel te eten
19.00 huiswerk (jah mama moet achter de compu voor school Haha!)

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 13:55

om 07.00 op.
eerst even een bakkie koffie en een peuk.
dan als de wiedeweer naar boven ff douchen, hond uitlaten en om 08.10 (is te laat) naar mijn werk
moet tot 17.00 uur werken. rond 17.30/40 thuis.
de bold ff kijken (lekker hersenloos tv kijken voor een half uurtje Nerd
eten en dan naar de manege. ben dinsdag en donderdag siuper laat thuis (24.00 uur), want heb pas om 22.00 t/m 23.00 uur prive les Gaaaap . moe thuis gekomen, dan drink ik nog wat met mijn zus weer douchen en dan naar bedje. vrijdag ben ik dan helemaal gaar en doe ik niets meer.
ja banken samen met zus, mams en de hond er gezellig bij een dvdtje kijken. Knipoog

Groeten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:24

Ik sta om 5 uur op (en dat is pas vroeg!) en ontbijt dan, om 6 uur begin ik met werken. Meestal tot half 4 of zo, zit dan ook al overwerk bij, maar meestal snoep ik die overuurtjes er op vrijdagmiddag weer af! Knipoog Recht vanuit het werk naar stal, stal even schoonmaken en dan een aantal pony's trainen. Ligt er maar net aan hoeveel (tussen de 1 en de 4). Daarna naar huis, eten koken en eten, ondertussen tijdens het koken ook nog wat poetsen of zo. Daarna nog even voor de tv of achter de pc en dan op tijd naar bed.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:26

Door de weeks rond half 8 opstaan. Naar school tot ong 14.00 dan smiddags of savonds rijden en de rest van de tijd steeds wat anders.
In het weekend meestal uitslapen en paardrijden enzo en als ik moet werken om 6.00 opstaan werken tot 15.30 of 16.30 en daarna paardrijden en niks doen.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:43

Sta om 5:15 op...paarden voeren + naar de wei brengen, werken tot 15:30, thuis stallen uitmesten (3) daarna 2 paarden rijden, beetje schoonmaken in huis, eten.....bokken en soms de tv even aan !

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:48

Als ik ( zoals meestal ) een dagdienst heb, dan sta ik om 6.00 op. Ga ik naar mn werk, uit mn werk zet ik de paarden op de wei. Of ze staan er al op. Ga ik naar huis om te eten, op stal aangekomen mest ik mn stal uit. haal ik de paarden van de wei, poetsen, opzadelen rijden, spullen opruimen. en lin netjes op stal zetten.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:57

Sta om 7.00 op, kleed me aan enzo. ga naar school, meestal tot 10 voor half 4.
Dan ga ik naar huis, ga me huiswerk maken, kijk tv of ga computeren.
Dan eten,naar me pony.
Thuis weer douchen, rest van me huiswerk maken, nog even tv kijken en dan naar bed.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 19:17

7.00 --> opstaan en beginnen leren (ondertss kleden ook)
7.45 --> scooter op en hup naar school
7.50 --> afspraak in de stad met vriendinnen
8.10 --> naar school
2 dagen tot 16.10 en 2 dagen tot 15.20 (woensdag tot 11.50)

dan naar huis rijkleren aandoen

17.00 naar de manege bij mijn paardje en rijden
18.30 eten en in bad
20.00 naar het vriendje
22.00 terug thuis en in bed nog even tv kijken

weet dus wel wat doen

op woensdag en in het weekend ga ik wel 4 uurtjes minimum normaal naar de manege