Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... Ook niet antwoord op 1 vraag? Cocolover schreef:Ojeej,, kan niimand mij helpen... Ook niet antwoord op 1 vraag?
Shikoba schreef:Cocolover schreef:Ojeej,, kan niimand mij helpen... Ook niet antwoord op 1 vraag?
't Staat er net 20 minuten hoor meis...
Whaha maar dat komt omdat ik Miss Ongeduld ben
Maar zij heeft de martingaal echt heel strak staan... Hij heeft nu totaal geen bewegingsvrijheid meer met het hoofd...
Heel zielig... Maar dat rubberen bit waar zou dat eventueel voor kunnen helpen dan??? en het rijden is niet bepaald rustig opgebouwd nee... Pony is van een meisje die er niet zo veel verstand van heeft... Ze heeft er ook eens 4 uur mee gereden... De pony heeft toen een bloedneus gekregen... Komt dat daardoor?? Heb eerlijk gezegd meedelijden met de pony.... Toch wel een beetje terecht lijkt me??
Ik heb haar al 3 jaar niet meer gezien, tot ze hier weer kwam!! Dus dat is neit echt het geval. Ik heb er wel eens op gereden maar ook niet wekelijks ofzo.. Nee dat is niet zo... Maar ik weet niet... Het lijkt me gewoon neit erg goed om vier uur met een pony te gaan rijden die een jaar lang in een kippenhok stil heeft gedaan...
Heel erg bedankt