een wegrennend paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nebbes

een wegrennend paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 11:43

Mijn paardje Nebbes staat nu lekker dag en nacht buiten met twee merries. Nebbes zelf is een ruin. Afgelopen week rent hij steeds voor me weg als ik hem wil pakken. Hij houdt me wel steeds in de gate, om te kijken wat ik aan het doen ben. Nebbes heeft zoiets nooit gedaan, en ik vind het eigenlijk best vervelend Boos! . Wat kan je nou aan een wegrennend paard doen?? Met lekkere dingen e.d lokken heb ik ook al geprobeerd, negeren ook al...
Ik snap niet waarom ie nou zo doet, weet iemand anders misschien waarom ie zo kan doen?

Angela

Re: een wegrennend paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 11:50

Misschien staat hij liever met de merries in de wei (waarover hij misschien wel de baas is, en ze dus liever niet alleen laat). Zorg er dus voor dat je vaak iets anders met je paard gaat doen als alleen "werk", dus even meenemen naar buiten aan de hand, hem even lekker aaien en weer los laten, hem iets lekkers geven en weer de wei uitgaan enz.

Nebbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 12:44

het probleem is ook, dat als ie me ziet aankomen dat ie dan al wegrent, en dan krijg ik hem gewoon helemaal niet meer te pakken. Wat zou ik daar nou aan kunnen doen?

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 14:06

Mijn moeder heeft het uitgevonden met snoepes en beloningen. Ik heb daar een hekel aan, want ze komen alleen nog maar voor t snoepje en niet voor jouw. Beste is rustig blijven. hoe irri t ook is, stay cool.