Ik ga binnenkort bij Divoza shoppen en ik heb de luxe om te kiezen uit een van de drie locaties. Ik hoor vaak rare verhalen over deze winkel en dan met name dat het personeel erg vervelend zou zijn...?Dus vandaar deze Poll
Stemmen maar! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stemmen maar!
PartTwo schreef:Ik ga altijd bij die in zoetermeer en ik vind de mensen daar erg aardig en juist helemaal niet opdringerig. en het is een hele fijne winkel, lekker groot en je kan op je gemak rondkijken.
het was toen behoorlijk rustig en heel veel personeel aanwezig. Om de haverklap kwam er iemand vragen of we iets zochten of we hulp nodig hadden... persoonlijk heb ik daar een ongelovelijke hekel aan

Horseplaza

wat een gezeik om naar een winkel te gaan: je gaat toch gewoon naar de dichtstbijzijnde? en wat kan jou t personeel schelen? je gaat toch niet voor t personeel! WAT EEN GEZEIK
)
maar goed... t is wel zo vind ik
Jeroentje schreef:als ik heel eerlijk ben vind ik dit topic ONZIN!wat een gezeik om naar een winkel te gaan: je gaat toch gewoon naar de dichtstbijzijnde? en wat kan jou t personeel schelen? je gaat toch niet voor t personeel! WAT EEN GEZEIK