Wie kent het merk premiere?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Wie kent het merk premiere?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 11:04

Zoals de titel al zegt; wie kent dit merk?
Ik heb namelijk bij Piaffe Ruitersport 2 broeken gezien van dit merk. Zien er leuk uit en de beschrijving die er bij staat klinkt goed. Alleen; ik vind de broeken erg goedkoop Bloos

Premiere rijbroek: hoge band en steekzakken/semi-bandplooi/kleine ruit. Geweven katoen en behandeld met iets waardoor de kleur minder snel vervaagd. Prijs: 74.95

Deze broek heb ik ook gezien, wie heeft deze broek ook?
Harry Horse summer cotton geruit: semi bandplooi/steekzakken en hoge band. Prijs: 37.95

Hoop dat jullie bekend zijn met 1 van deze broeken, zodat ik kan beslissen welke mijn collectie gaat uitbreiden!

Puera

Re: Wie kent het merk premiere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:15

Premiere komt bij Bieman de Haas (= BR) vandaan. Het is een redelijk goed merk (voor zover ik weet), ik denk dat je het qua kleding wel met Eurostar kunt vergelijken. Heb er zelf geen produkten van dus over de kwaliteit kan ik niet zoveel vertellen.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:56

ik heb er al 8 jaar een zadel van en ben nog steeds dik tevreden . Haha!
maar met de kleding ervan kan ik je niet helpen ben ik niet bekend mee .

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:26

Nog iemand hier die het kent Knipoog Ik ken ze voornamelijk van de halsters enzo... Een vriendin van mij heeft er ook rijbroeken van en ze heeft er eigelijk nog geen slechte ervaring mee gehad. Vind dit niet goedkoop hoor Lachen Bij ons in het dorp kun je zo broeken krijgen aan iets lagere prijs... Meestal kun je ze krijgen van €65 tot €70.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:30

Ik heb de Harry's Horse rijbroeken, ze zijn heel fijn maar je doet er minder lang mee als n duurdere rijbroek, k heb die van mij nu n jaar en die is gewoon nog goed, maar je doet er denk ik geen 5 jaar ofzo mee....
Premiere ken k van van alles, maar niet van rijbroeken, maar ze hebben vind ik altijd goede spullen dus een rijbroek zal ook goed zijn!

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:31

Harry Horse summer cotton geruit: semi bandplooi/steekzakken en hoge band. Prijs: 37.95

Deze heb ik, maar dan die andere zonder bandplooi en niet geruit, maar verder hetzelfde idee...
Ben er heel tevreden mee, het is wel echt een zomer-rijbroek!!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:32

Ik heb er een vliegensliertjesding van Haha!