Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cavaletti schreef:ik vind het ook een erg nette prijs, als je uitgaat van 7,50 of 10 euro per keer dat ze mogen rijden, dat is bij 2 keer in de week, ongeveer 50 euro, nou maakt daar inderdaad iets van 70 euro van en je hebt een goeie prijs, daar kun je geen eigen paard van kopen en al zeker niet stallen, vergeet niet dat bijrijders vaak alleen de lusten en niet de lasten hebben, dus ik vind zelf tussen de 50 en de 70 euro voor 2 dagen in de week echt niet veel,
)cavaletti schreef:cavaletti schreef:vergeet niet dat bijrijders vaak alleen de lusten en niet de lasten hebben, dus ik vind zelf tussen de 50 en de 70 euro voor 2 dagen in de week echt niet veel,
Citaat:Ik heb persoonlijk wel degelijk ook de lasten. Maar is het niet ook een last om met slecht weer naar het paard van een ander te gaan? Of als je je niet goed voelt? Of eigenlijk geen tijd hebt?
felicity schreef:Omdat er wel op mijn paard gereden word. En mijn spullen gaat gebruiken. En nog eens alle luxe heeft. Op meen manege betaal je hier in de omgeving ook 10 euro per x dat je rijdt. Denk dat het leuk is voor iemand die zelf geen paard kan houden kwa tijd en geld. Maar wel meer wil leren. Ik denk namelijk dat je heel veel kunt leren van een paard wat je vaak rijdt en waar je niet mee achter elkaar aan hobbeld en op de stem van de instructrice reageert.
Omdat ik zel fulltime werk en naar school ga vind ik het gewoon lekker om een paar dagen niet te hoeven rijden.