Ik heb super ervaringen met Hulsebos. Weet dat niet iedereen tevreden met hem is en heb dat destijds ook voorgelegd. Vooral de service bleek vaak een hekel punt. Hij vertelde toen dat hij destijds de fout had begaan niet genoeg zijn personeel te controleren en zich te bemoeien met het bedrijf. Jan heeft een jaar geleden een zadel gemaakt voor mijn merrie. Die had in 2,5 jaar tijd al een Stubben en een KN versleten (beide nieuw). Na twee maanden was het zadel klaar en kwamen ze het afleveren. Zat perfect. Ik heb het ingereden en kreeg na een tijdje een ongelukje te paard, waarbij mijn zadel werd beschadigd. Het zweetblad was losgekomen (gezien de klap geheel logisch en maar goed ook als het zadel niet een deel opgevangen had, was waarschijnlijk mijn knie verbrijzeld geweest). Hulsebos gebeld en ze zijn zsm gekomen (1 week ofzo). Hij wist niet wat ie zag en had niet de benodigdheden bij zich om het te repareren. Dus zadel mee naar de werkplaats en 4 weken later (had zelf aangegeven geen haast te hebben, kon toch niet rijden) is Jan hem zelf weer komen brengen (moest toch in de buurt zijn). Zadel zit weer perfect en je ziet er niets van! Totaal was ik voor de reparatie 95 euro kwijt.
Voor mij perfecte service dus. Ik heb maar van 1 ding spijt... dat ik niet gelijk Hulsebos heb laten komen ipv eerst een Stubben en een KN erop te leggen.