En toen in de3 galop nog een x......
Toen zei zn eigenaresse... ik heb hem gisteren gereden (dinsdag) en er was niets aan de hand, maandag is hij beslagen en kreeg hij nieuwe ijzers... zou dat de oorzaak kunnen zijn???
Ik zelf denk het volgende..... normaal rijd ik hem 2x in dew eek op woensdag en vrijdag, op woensdag heb ik les en vrijdag train ik hem en mezelf
Aangezien ik vorige week woensdag geen les heb gehadom mn instruktrice op vakantie was, heb ik hem toch gereden, maar vrijdags had ik geen tijd want ik moest Prom (paard van instruktrice) oko doen.... dus de eigenaresse heeft hem gereden. En die rijd zo van: prikken met die sporen en tegenhouden met de handen, die zit ook heel zwaar, en hangt aan hem... daarom heeft hij ook zo'nhard bekkie en is hij ook wel stijf en maakt hij zich graag erg lang! Maar het was gisteren echt erg!!!!(ik maar ook fouten enik rij ook niet geweldig, maar zij rijd ten nadele voor haar paard!
)Meestal als ik hem dan vrijdags gereden heb is hij woensdag niet makkelijk maar ook niet zo moeilijk als gisteren...... zou het dat kunnen zijn... of toch de nieuwe ijzers van maandag?