Welke coolingsgel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Welke coolingsgel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 20:20

Mijn paard heeft nu bij z'n achterbenen vochtophoping,...heb het net 10 min afgespoten en daarna met coolingsgel ingesmeert van Grant National, maar heb niet het idee dat het werkt, want dan zou ik het op me handen ook moeten voelen en ik voel dus niks
Welke coolings gebruiken jullie?

vivanes

Re: Welke coolingsgel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:42

Ik heb de cooling-gel van de Lidl en die werkt super! Als ik het heb ingesmeerd heb ik heel erg lang ijskoude handen, echt zo'n wintergevoel.

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 22:11

vivanes,ik zag die koelgel idd ook staan,had het op mijn hand gesmeerd en mijn moeder ook,maar we voelde beide niks Verward maar dat is mijn ervaring,wil niet zeggen dat die slecht is Lachen

van welk merk ik mijne heb weet ik even niet uit mijn hoofd,moet ik even nakijken Haha! maar is koelgel met speciaale kruiden,koelt lekker en is meteen goed voor de doorbloeding/onstekingen enz door de kruiden,ben er tevreden over Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 00:06

Ik gebruik na inspanning (wedstrijden en stevige trainingen) Staysound, een koelende klei. Werkt ook goed bij blessures en vochtophoping die gekoeld moet worden. Je hebt ook Icetight, dat heeft dezelfde werking.

Wat overigens ook goed helpt bij vochtophopingen is beweging, met name stappen op harde bodem.