Veulentje -> merrie liever?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Veulentje -> merrie liever?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 18:57

Als je merrie een veulen heeft gehad, wordt ze dan liever?
Ik wist dat een merrie haar karakter (kan) verandert maar wordt ze dan liever of kan ze ook in een monster veranderen?
Ik heb namelijk de kans om mn merrie te laten dekken maar ze is nu heel erg lief (behalve op buitenrit) maar ik ben bang dat als ik haar laat dekken dat ze dan niet meer zo lief is...
Wie helpt?

spoekie

Re: Veulentje -> merrie liever?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:23

Volgens schilt het qua karakter niet veel... tenminste ik heb nooit gemerkt dat de shetlanders er anders van worden, wel tijdelijk misschien omdat ze hun veulen willen beschermen, maar dat is na een tijdje ook weer over. Wat je wel kunt krijgen is de kans dat ze misschien happerig wordt als je aansingeld (omdat de buik dan gevoeliger is)

Maar ik zou er wel goed overnadenken! Wat ga je met het veulen doen? En vind je het de risico's van de dracht wel waard?

Laulitz

Re: Veulentje -> merrie liever?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 19:54

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit ook i.v.m. de risico's, maar mn ouders willen het zo graag... En aangezien iedereen van de manege het jammer vind dat ik het niet doe... Okee, k moet het wel zelf weten, aan de ene kant wil ik het wel maar aan de andere kant ben ik bang om mn paardje te verliezen...