Paarden verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Paarden verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 18:44

Hallo allemaal,

Ik ben eens aan het rond kijken ivm het verzekeren van mijn toekomstige eigen paard (hopelijk dit jaar, of begin volgend jaar Haha! ). Ik ben erg benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn met de diverse verzekeringsmaatschappijen (wordt er wel of niet moeilijk gedaan met uitbetalen e.d.) en bij welke maatschappij jullie verzekerd zijn.

Ik heb zelf al gekeken op Amev Hippo en vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft Verward

Groetjes Hyper!

Suzanne

Branca

Re: Paarden verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 19:48

Ik heb daar pas een topic over gehad.. kijk efkes op mijn naam..
Staat niet bijzonder veel, maar weet je vast wat

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 21:44

Hoi Branca,

Ik ga gelijk kijken.

Typisch, ik had gezocht op "verzekering" maar niks gevonden. Maar nu probeer ik het op je naam. Bedankt.

Groetjes

Suzanne

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:29

Hoi Appeltje!

Ik ben weer een beetje op de been..... met de nadruk op een beetje...

Even antwoord op je vraag, wij zijn erg tevreden over EFO. Ze doen helemaal niet moeilijk over uitbetalen en zoals je weet moesten ze dat bij ons nogal snel na het afsluiten van de verzekering doen. Dat is nooit een probleem geweest. We hebben ook naar de prijzen gekeken en naar de kleine lettertjes toen we een polis zochten. Toen bleek dat met alle plusjes en minnetjes de prijzen toch wel redelijk bij elkaar lagen. Volgens mij heeft Trea mij toen op EFO gewezen, geloof ik. Zo ben ik eraan gekomen..... Het enige nadeeltje, we hebben al net zoveel polis betaald als dat we uitkering gehad hebben, maar dat is met elke verzekering overal voor zo. Stel je voor er is echt iets ernstigs aan de hand, dan ben je blij dat je 'm hebt. Gewoon kijken waar je zelf een goed gevoel bij hebt.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:37

mijn oaard is verzekerd bij amev hippo. Ik heb er tot nu toe alleen maar goeie ervaringen mee. Prettige service en correcte snelle uitbetaling bij ziektekosten.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 18:34

Interpolis!betaald ook heel snel zonder moeilijk te doen uit!Binnen een week kreeg ik al bericht dat ze me paard overnamen, en ze hebben het heel netjes afgehandelt!
Met Amev heb ik geen ervaring maar heb er ook wel goede verhalen over gehoort, ik zou zelf kiezen voor een van deze verzekeringsmaatschappijen