Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Black_White schreef:Ik heb 3 stamboekpony's waarvan er geen een op onze naam staat in de papieren. m'n moeder von het over dreven duur als je ziet wat je dr aan hebt. je krijgt een tijdschrift, en niet meer . Ja nog iets voor de fok ofzo, maar die van ons zijn ruin.
, maar zoiets staat me ergens bij
Ik persoonlijk zou het wel doen. wendytjeG schreef:Ik las op de site dat je dan lid moet worden van het stamboek voor 75 Euro per jaar, is dit het wel waard eigenlijk?
!Citaat:Ik ben lid van de KNHS maar niet van t KWPN en heb mijn merrie gewoon over laten schrijven!
sweet_angel schreef:Ik kan bij het stambioek waar mijn pony staat ingeschreven (Welsh Pony En Cob Vereniging) Hem ookgewoon laten overschrijven zonder dat ik lid van het stamboek moet zijn, alleen zijn de kosten van het overschrijven iets duurder. Kun je dat niet doen bij het KWPN dan?
!!! Sammie schreef:VB of stb maakt niks uit! Je moet lid worden om het paard op jouw naam te laten zetten. Na een jaar kun je lid af worden.
Sammie schreef:Ja, maar anders kost het hun veel werk met allerlei papieren overschrijven voor nop. Dus ik vind het eigenlijk wel logisch. Het enige wat ik raar vind is dat je voor een heel jaar betaal, maakt niet uit wanneer je lid wordt.
sweet_angel schreef:Ik kan bij het stambioek waar mijn pony staat ingeschreven (Welsh Pony En Cob Vereniging) Hem ookgewoon laten overschrijven zonder dat ik lid van het stamboek moet zijn, alleen zijn de kosten van het overschrijven iets duurder. Kun je dat niet doen bij het KWPN dan?