MDA ruitersport zelfde firma als zadelmarkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mizz_mol

MDA ruitersport zelfde firma als zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 16:46

Ik zit zo even op internet te kijken voor zadel laarzen etc.
kom ik op een site www.mdaruitersport.nl. Zadels voor mooie prijzen maar toen ik goed keek waren het precies dezelfde zadels als zadelmarkt en precies dezelfde foto's.. Kan het kloppen dat zadelmarkt ook nog onder een andere naam verkoopt?

Puera

Re: MDA ruitersport zelfde firma als zadelmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:49

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 16:53

oow wacht ik nu ook ik zal even de exacte link plaatsen..

Het vreemde is alleen dat ze wel merken zoals BR verkopen maar hoofdstellen en zadels (foto's en merken) zijn toch echt zadelmarkt.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 16:53

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:00

naar mijn weten heeft zadelmarkt inmiddels meerdere "slachtoffers"gevonden die hun spullen willen verkopen, ik weet dat inderdaad die MDA en Huppa, en zo zijn er echt meerdere, het probleem is dat je echt door de bomen het bos niet meer ziet, gelukkig gebruiken ze wel vaak dezelfde foto`s maar zoalng het merkloze zadels zijn en er geen plaatje opstaat kan elk verkooppunt van zadelmarkt hun eigen naam verzinnen,
De namen (zogenaamde bekende merken) van zadelmarkt zijn ook gewoon zelf verzonnen en dan is het een kleine moeite om een plaatje of kaartje te maken en die erop maken, tjaaaaaaa,
iedereen kan voor 30 euro in india een zadel laten maken, naamlje verzinnen en een eigen merk op de markt brengen, geen enkel probleem mee, maar om dan vervolgens te verkondigen dat deze zadels eigenlijk 750 euro kosten, is pure oplichterij, als je maar een container vol besteld kun je voor 30 euro compleet een zadel uit india laten komen,
meer zal ik maar niet over "zadelmarkt"vertellen want inderdaad er staan al 100000000 toppics

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:05

Nu doet de link het inderdaad wel. Naar mijn idee zijn de zadels inderdaad van dezelfde leverancier die ZM heeft.
Ik weet niet of het daadwerkelijk een 'filiaal' van ZM is. Zo heb ik ook al eens contact gehad met een nog op te starten webwinkel (via een enquete waar ik op had gereageert). Ze gaven me de link van hun website. Dus ik zo terugmailen dat ik begreep dat ze een 'filiaal' van ZM waren. Maar ik kreeg teruggemailt dat het niet zo was. Ok, wat jij wil. Maar ze hadden wel dezelfde leverancier.
Naar mijn idee is het net een virus.... het verspreid zich steeds meer over NL, en nu ook al in België en Duitsland.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:14

Een deel van wat er op de website staat is gelijk aan zadelmarkt. Toch zag ik ook dingen van BR staan, en dat verkopen ze bij zadelmarkt niet.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:19

germie schreef:
Een deel van wat er op de website staat is gelijk aan zadelmarkt. Toch zag ik ook dingen van BR staan, en dat verkopen ze bij zadelmarkt niet.

nee dat klopt wel, BR is een fabrikant waar zowat iedereen die een ruitersportzaakje heeft gewoon kan kopen, net als HARRY HORSE, vaak kun je daar restpartijen opkopen, die intressant zijn, dus de combinatie, zadelsmarkt spullen en bekende merken zoals BR kan wel kloppen, als je ingeschreven staat bij KVK als ruitersportzaak kun je verschillende merken krijgen