Ik ben van het begin af aan gewend hem met een liverpool te rijden. Dit heeft de eigenaar mij aangeraden na de eerste keer dat ik hem reed. Hier het verslag daarvan, als je dat hebt gelezen begrijp je waarschijnlijk goed waarom ik hem met Liverpool reed.
viewtopic.php?p=5864294&highlight=#5864294
Gisteravond ben ik weer gaan rijden, dit keer met een normaal bit, de eigenaar dacht dat dat wel kon, maar die had ons nooit zien rijden dus ik vraag me af hoe..
In het begin ging het goed, hij luisterde niet snel naar het bit, maar veel ophoudingen geven, diep zitten en de hele tijd hoooo, dan stopte ie wel. Tot we weer naar huis gingen, toen hield ik hem niet meer en heb ik hem de hele tijd de bocht om moeten trekken om hem af te remmen.
Nu is mijn vraag dus, kan ik nu een Utrechtse stang gebruiken? Ik heb het idee dat die minder scherp is als een Liverpool stang.
Begrijp me niet verkeerd ik gebruik niet zo'n bit om hem op de rem te scheuren, hij is gewoon geen normaal bit meer gewend en met een ander bit kan ik hem met één ophouding terugkrijgen en hoef ik niet een half uur in z'n mond te scheuren tot ie stopt, om het even grof te zeggen
Bedankt