Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

elk paard heeft een paspoort,met daarin het juiste chipnummer... dus of je hebt het verkeerde paspoort,of het paard is niet het paard wat bij het paspoort hoort!!
bellen!!!
... .... ... Alane schreef:viewtopic.php?f=3&t=381085&hilit=
viewtopic.php?f=22&t=415045&hilit=
je hebt wel veeeeeel sores met de paarden...

star7 schreef:hallo
wat is hier larie aan?
waarom dna om te weten wat ik eigenlijk voor paard heb sorry hoor maar zou jij dat niet willen weten als het paspoort niet klopt met het chipnr en ik wil het papier erbij dus dan word er dna gedaan en hoe dat met een castratie zit met het paspoort weet ik niet ,maar er is niks in vermeld dat weet ik wel .heb geen verstand van castreren daarom heb ik het hun ook laten doen dat ik niet met gedonder zou zitten!en die man van het kwpn heb het er ook helemaal niet over gehad over dat hij geruind was en het paspoort en hij zal het wel weten,maar bedankt voor het begrip he.

Alane schreef:Dat de wond nu naar 2 maanden nog niet 100 % is is niet aan de verkopers te wijten maar aan jezelf en heeft niets te maken met diegeen die het paard geruind.
Heb je het paard niet laten keuren??
Daarnaast hoor jij de wet te kennen en zo ook de regelings vwb I&R-regeling (castratie is wijziging in de identiteit van het paard en dient vermeld te worden in het paspoort) én kun je dmv de chip in het paard de identiteit wel achterhalen....
DNA ter controle afstamming heft alleen zin als je weet of een vermoeden hebt wie de beide ouders zijn.... en dan moet het DNA van de beide ouders ook nog eens bekend zijn.