dan vind ik hem wat minder) en echt heel soepel leer.Maar zijn er ook al bokkers die hem al hebben... en wat is jullie ervaring met deze laars?
http://www.derby.nl/laarzen/goldjumper.htm
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan vind ik hem wat minder) en echt heel soepel leer.GeJe schreef:Nee, heb geen ervaring met de Goldjumper... wel de Softjumer en de Marrigje... allemaal van Derby. De ervaring die ik heb, is trouwens alleen met het aanmeten en verkopen.... tot nu toe alleen maar positieve reacties van klanten gekregen. De laarzen houden zich erg mooi! De Goldjumper is gemaakt van erg soepel leer en heeft een mooie print (afdruk) in het leer staan. Bruin (2 kleuren mogelijk) is inderdaad erg mooi!
GeJe schreef:Nee, heb geen ervaring met de Goldjumper... wel de Softjumer en de Marrigje... allemaal van Derby. De ervaring die ik heb, is trouwens alleen met het aanmeten en verkopen.... tot nu toe alleen maar positieve reacties van klanten gekregen. De laarzen houden zich erg mooi! De Goldjumper is gemaakt van erg soepel leer en heeft een mooie print (afdruk) in het leer staan. Bruin (2 kleuren mogelijk) is inderdaad erg mooi!
germie schreef:De softjumper is super, ik denk er over na om nog een paar te bestellen.
alsnog bedankt