Wie van jullie is bijrijder of heeft een bijrijder?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Wie van jullie is bijrijder of heeft een bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 15:56

Ik vraag me af wie van jullie ervaring heeft met bijrijden of bijrijder is? wat is een redelijke prijs om te vragen als je je paard laat bijrijden? Ik ben volgendjaar als ik studeer in het weekend thuis en zoek ik dan voor die drie dagen (vrijdag, zaterdag, zondag) een bijrijder. Zo iemand maakt wel gratis gebruik van alle spullen, paard, bak, alles, een vergoeding lijkt me dan wel op zijn plaats. Stel je betaald 150 euro stalling, wat is dan een redelijke prijs voor drie dagen bijrijden?? Alles zou dan toegestaan zijn mits hij/zij een ruiterbewijs heeft, buitenrijden, les, wedstrijdtje whatever.. tips?? THNX!!

Carolinef

Re: Wie van jullie is bijrijder of heeft een bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 16:06

ik ben het zelf geweest en heb ze daarna zelf gehad maar doe het nooit meer.

ik ben misschien veeleisend voor mijn paardjes maar heb de meest vreemde discussies gehad (mensen die per se in het donker naar t strand wouden en niet snapten dat dat niet mocht, of die het nut van insmeren van manen niet zagen ondanks dat paardje zomerexceem had en nog doodleuk vertelde dat ze kwam om te rijden niet om te verzorgen en met mijn spullen omging alsof t niks is) nee ik ben te zuinig op mijn dingen en doe het liever zelf, dan weet ik zeker dat het naar mijn zin gaat en komen er ook geen spanningen van.
Toen ik zelf verzorgster was heb ik een leuke tijd gehad en er een hele leuke vriendschap aan over gehouden.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 16:11