Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dit bijrijpaard is geweldig en ik kan goed met de eigenares opschieten.
) dat mensen die niet betalen niet goed zijn hoor .
Citaat:Ik heb voor de andere paarden die ik heb gereden ook nooit hoeven te betalen, ik heb zoiets van ja je hebt er zelf geen tijd voor dus doe ik dat voor je, dus eigenlijk hoor je mij dan te betalen!
) niet kunnen rijden..in het begin wilden mensen uit mijn omgeving mijn paard niet rijden, meeste durfden niet wat ik onbegrijpelijk vond want het is echt een schat. heb zelf een advertentie gezet op marktplaats maar na twee keer kwam dat meisje ook al niet meer..
uiteindelijk dus maar zoveel mensen geregeld die 1 of twee dagen reden zodat hij er tenminste elke dag uit kwam. maar ik blijf het vreemd vinden...er was zelfs een meisje die liever betaalde voor een ander paard dan op die van mij gratis te rijden!!
annieboef schreef:In sommige plaatsen is het heel moeilijk om een bijrijdpaard te vinden en in andere plaatsen is het weer moeilijk om een goede bijrijdster te vinden!!
palatijn schreef:ik heb door een knieblessure een hele tijd (een jaar!!) niet kunnen rijden..in het begin wilden mensen uit mijn omgeving mijn paard niet rijden, meeste durfden niet wat ik onbegrijpelijk vond want het is echt een schat. heb zelf een advertentie gezet op marktplaats maar na twee keer kwam dat meisje ook al niet meer..
heb er nooit geld voor gevraagd maar het leek wel alsof je dat juist wel moest doen om mensen te houden...heel bijzonder zal ik maar zeggen..uiteindelijk dus maar zoveel mensen geregeld die 1 of twee dagen reden zodat hij er tenminste elke dag uit kwam. maar ik blijf het vreemd vinden...er was zelfs een meisje die liever betaalde voor een ander paard dan op die van mij gratis te rijden!!
(en echt echt waar hij is super braaf en lief...nix mis mee!)
ok om kort verhaal lang te maken...mensen betalen dus blijkbaar liever...hoe vreemd ook
Olympia schreef:En over betalen om iemands zn paard te rijden, vind IK grote onzin.. Wees blij dat je een paardje kan rijden, meeste zullen er ontzettend veel voor doen om in jou schoenen te staan..