Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ik iedere keer een trailer moet huren dan wordt het ook een beetje moeilijk, hebben jullie er zelf een of rijden jullie met iemand mee?? Als je het zelf moet gaan betalen dan moet je gewoon een goedkoperen stalling zoeken, ik ga volgendjaar ook gewoon zo goedkoop mogelijk staan maar dan vlak bij een vereniging met binnenbak ofzo dan kan ik evengoed gewoon trainen, dat doe ik nu ook, lekker makkelijk!!
Enkel in periodes zoals nu, volop papers schrijven, is het soms wat wringen maar dan slaap ik gewoon minder
Qua financiën is het een ander paar mouwen, ik keer elke cent 3 keer om. Gelukkig verdien ik nog voldoende bij door mijn hobby (bijrijden dus) zodat ik nog altijd mijn paard kan houden én op stap gaan met de vrienden
LMsWinnetou schreef:Ik zit nog gewoon op school, en woon nog thuis, en mijn ouders betalen ook alles. Gelukkig blijven ze dat bij dit paard in ieder geval ook nog doen als ik 't huis uit ga volgend jaar.
Ik betaal 340 (geloof ik) stalling per maand. Daarbij inbegrepen zit krachtvoer 3x per dag, 2x kuilgras, en 3x per week een uur in de stapmolen. Ik hoef niet zelf te mesten, en als ik een keertje niet kan komen of iets dergelijks, wordt ie voor me losgegooit. Ook de wormenkuur zit er bij inbegrepen.
Verder betaal ik 80 euro per maand aan mn rijvereniging, 125 euro per maand aan les, 80 euro per 3 maanden aan ijzers, en dan inentingen natuurlijk.
Daarbij komen natuurlijk ook nog eens de inschrijvingen voor de wedstrijden.
Een behoorlijk kostenplaatje, en ik ben absoluut erg blij dat mijn ouders dit voor mij willen financieren.

vivanes schreef:
Sodeju zeg wat een geld!!!!! Niet normaal meer....
Dat je ouders dat eraan uitgeven!!!!