Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chantal_cs schreef:Ik heb aan de ene kant zoiets van: Zullen ze vast heerlijk vinden, 24/7 naar buiten, lekker de hele dag alle ruimte en rust.
Maar aan de andere kant denk ik:
De regelmaat moet er wel in blijven voor ze, dus kan ik ze beter 's nachts op stal houden.
Mijn paard staat namelijk sowieso de hele zomer 24/7 op het land. Ik denk niet echt dat een paard daar aan moet wennen, mijn paard heeft de hele winter 's nachts op stal gestaan, maar dan gaat ze zomers ook in één keer gewoon dag en nacht het land op, ik bouw dat niet op (hoe wil je dat opbouwen trouwens, in het begin halverwege de nacht weer binnen halen
)
.
.Mexx schreef:Ik had al op ja geklikt, zonder je verhaal te lezenMijn paard staat namelijk sowieso de hele zomer 24/7 op het land. Ik denk niet echt dat een paard daar aan moet wennen, mijn paard heeft de hele winter 's nachts op stal gestaan, maar dan gaat ze zomers ook in één keer gewoon dag en nacht het land op, ik bouw dat niet op (hoe wil je dat opbouwen trouwens, in het begin halverwege de nacht weer binnen halen
)
Dennis schreef:Het zijn paarden, geen watjes

Ik wilde hem laten afvallen en toen zette ik hem zonder dek in de regen. Hij kon meteen aan de hele dure spierverslappers. Ik mocht het ook niet meer doen van de DA

Arabesk schreef:chantal_cs schreef:Ik heb aan de ene kant zoiets van: Zullen ze vast heerlijk vinden, 24/7 naar buiten, lekker de hele dag alle ruimte en rust.
Maar aan de andere kant denk ik:
De regelmaat moet er wel in blijven voor ze, dus kan ik ze beter 's nachts op stal houden.
Ik zie écht geen reden dat het beter is om ze s nachts op stal te zetten hoor! Paarden zijn toch écht het liefste buiten!!!