Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? Tja, ik zie het probleem echt niet

) Paarden van 10 jaar zijn vaak van hun puberstreken verlost, hebben al ettelijke jaren ervaring en zijn nog heel goed onder het zadel.
* 
) dus wie weet kan je beter even doorzoeken voor je spijt krijgt.... (ehm, neem aan dat je haar wilt kopen
) barreltjuh schreef:En die vriendin met die twee jarige ja dat is ook jong maar zij kan voorlopig nog niet rijden enzo, terwijl jij opstapt en wegrijdt!! Ik zou het wel weten doen!!!
En met het paard van me vriendin heb ik ook geen problemen meer! 
*smelt* hihihi
:
) Maar ze kloppen tog prima???

MarchaL schreef:10 jaar is absoluut niet oud! Een paard van 10 zit juist in de kracht van zijn leven! Ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed, als dit het ideale paard voor jou is zou ik het zeker niet laten staan
En dat je vriendin een paard van 2 heeft... Who cares? Er zullen altijd mensen zijn die een jonger paard hebben als dat jij hebt, is jouw paard daarom minder in jouw ogen? Het gaat er toch om dat je plezier hebt met je paard ongeacht de leeftijd daarvan? Tja, ik zie het probleem echt niet

Ididit schreef:ze is zeker mooi
ze lijkt me iets overbouwd maar als je haar gewoon goed laat keuren enzo lijkt het me een heerlijk paardje! veel plezier met d'r!
hoebedoelie