Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibbel schreef:...Alle containers hebben een standaardmaat, nl 2.44 x 2.44 (breedte en hoogte) en zijn leverbaar in 6, 9 en 12 meter lang. Wil je 3 boxen, dan moet je een 9 meter container nemen...
. (2,44 x 3)Sterre schreef:Ibbel schreef:...Alle containers hebben een standaardmaat, nl 2.44 x 2.44 (breedte en hoogte) en zijn leverbaar in 6, 9 en 12 meter lang. Wil je 3 boxen, dan moet je een 9 meter container nemen...
Dat worden dan wel 3 érg kleine boxjes. (2,44 x 3)
Dan zou ik iig de 12 m lange container kopen, er 2 boxen van 2,44 x 5 van maken en een kleine opslag ernaast.
De binnenmaten vallen me eigenlijk wel tegen
dacht dat die dingen groter waren.Ibbel schreef:Eerst bij de gemeente informeren of je wel een container mag plaatsen!
Tien tegen 1 mag het niet.
Hieke schreef:Ibbel schreef:Eerst bij de gemeente informeren of je wel een container mag plaatsen!
Tien tegen 1 mag het niet.
Is dat zo? VOlgens mij is een zeecontainer een verplaatsbaar object en hoef je daar geen vergunning voor te hebben. Dit is tenminste wat mij een aantal jaren geleden verteld is toen ik daarnaar informeerde.
Maar ik ben er niet zeker van hoor.... 't Is alweer een poosje terug![]()
Hieke
vergunning is niet nodig in deze gemeente, en de buren van de wei hebben absoluut geen bezwaar
Had er vorige week bijna 4 staan
ze zijn op het laatste nippertje opgevangen door een andere vrijwilliger, vooral omdat de omheining (prikkeldraad
) nog vernieuwd moet worden.
dus ik ga me echt niet druk maken over verplaatsbare stallen in een wei die ik huur
Als ik het officieel aan zou vragen dan zouden die gemeenteambtenaren nog geeneens weten wat ze met me aanmoesten