Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ga eens langs bij maneges of andere pensionstallingen in je omgeving. karoliena schreef:Had een meisje bij me werk op de manege vandaan is me erg slecht bevallen kwam gewoon steeds niet opdagen of 40 minuten te laat zonder wat te zeggen.

Hippotha schreef:Ik snap er ook niets van hoor!
Ik zou vroeger een moord gedaan hebben voor een verzorgpaard!'
De jeugd van vroeger is niet meer vergelijkbaar met die van tegenwoordig.....haha...
Ik laat mijn paard trouwens door niemand verzorgen.
Het is mijn dier, dus moet ikzelf ook de verantwoordelijkheid nemen.
Ik heb het ook druk, maar dat weet je als je aan een paard begint. Je moet er gewoon tijd voor maken en heb je dit er niet voor over, moet je dan wel je paard houden, vraag ik me dan af....
karoliena schreef:Hippotha schreef:Ik snap er ook niets van hoor!
Ik zou vroeger een moord gedaan hebben voor een verzorgpaard!'
De jeugd van vroeger is niet meer vergelijkbaar met die van tegenwoordig.....haha...
Ik laat mijn paard trouwens door niemand verzorgen.
Het is mijn dier, dus moet ikzelf ook de verantwoordelijkheid nemen.
Ik heb het ook druk, maar dat weet je als je aan een paard begint. Je moet er gewoon tijd voor maken en heb je dit er niet voor over, moet je dan wel je paard houden, vraag ik me dan af....
Ja maar bij mij ligt dat wat anders. Ik ben elke dag bij mn pony's. Maar ik ben gehandicapt en kanmaar 1 hand gebruiken. Dus voor mij zijn sommige dingen erg lastig dan is het fijn als er iemand bij is die bijvoorbeeld de kruiwagen naar de boer kan brengen, kan helpen met longeren, straks met inspannen en mennen, enz.