Waarom is het zo moeilijk om een verzorgster te vinden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Waarom is het zo moeilijk om een verzorgster te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 20:03

Echt van de zes verzorgster heb ik er nog twee over. Ik ben nog steeds op zoek naar iemand erbij maar kan niemand vinden die geschikt is.

Ik heb eigenlijk helemaal geen eisen maar natuurlijk wel een beetje ervaring met paarden. Het enigste nadeel is dat ze niet kunnen rijden maar aangezien we gaan beginnen met betuigen kunnen ze dus wel leren mennen. Verder gaan we vaak naar keuringen en shows en natuurlijk gaan de verzorgsters dan mee. Verder verwacht ik gewoon dat ze helpen met uitmesten water geven en natuurlijk de verzorging van mn jaarling en de training van mn dekhengstje. Op zich is dit toch leuk of niet?

Faniek

Re: Waarom is het zo moeilijk om een verzorgster te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 20:08

Tjah dat dacht ik ook. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou alleen mag diegene wel rijden en alles er mee doen zelfs starten als ze wil geen kosten verder enzo, maar niemand hoor.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 20:09

Overal briefjes ophangen Haha! Ga eens langs bij maneges of andere pensionstallingen in je omgeving.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 20:13

Had een meisje bij me werk op de manege vandaan is me erg slecht bevallen kwam gewoon steeds niet opdagen of 40 minuten te laat zonder wat te zeggen.

Hippotha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:42

karoliena schreef:
Had een meisje bij me werk op de manege vandaan is me erg slecht bevallen kwam gewoon steeds niet opdagen of 40 minuten te laat zonder wat te zeggen.

Ik snap er ook niets van hoor!
Ik zou vroeger een moord gedaan hebben voor een verzorgpaard!'
De jeugd van vroeger is niet meer vergelijkbaar met die van tegenwoordig.....haha...

Ik laat mijn paard trouwens door niemand verzorgen.
Het is mijn dier, dus moet ikzelf ook de verantwoordelijkheid nemen.
Ik heb het ook druk, maar dat weet je als je aan een paard begint. Je moet er gewoon tijd voor maken en heb je dit er niet voor over, moet je dan wel je paard houden, vraag ik me dan af....

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:42

Wat kun je zoal doen met een jaarling als ik vragen mag? Er is me gevraagd om wat uurtjes per dag als ik er ben, om met een jaarling te besteden zodat hij wat vertrouwder word met mensen. Hebben jullie toevallig tips voor me?
Wat ik zoal met een jaarling kan doen, behalve appeltjes geven? Knipoog

alvast bedankt. (pb mag ook aangezien dit nogal offtopic is)

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:24

Hippotha schreef:
De jeugd van vroeger is niet meer vergelijkbaar met die van tegenwoordig.....haha...

Ik heb het ook druk, maar dat weet je als je aan een paard begint. Je moet er gewoon tijd voor maken en heb je dit er niet voor over, moet je dan wel je paard houden, vraag ik me dan af....

Ja maar bij mij ligt dat wat anders. Ik ben elke dag bij mn pony's. Maar ik ben gehandicapt en kanmaar 1 hand gebruiken. Dus voor mij zijn sommige dingen erg lastig dan is het fijn als er iemand bij is die bijvoorbeeld de kruiwagen naar de boer kan brengen, kan helpen met longeren, straks met inspannen en mennen, enz.

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 09:29

Hier ook altijd een probleem met mensen vinden, ik heb op dit moment 2 verzorgsters lopen en die komen vrijwel nooit, het is nu ook niet zo'n probleem want ze staat op de weide en vermaakt zich wel de dag door en dan kan ik haar gewoon zelf beetje longeren en rijden. Ze mogen op zich bij mij wel alles, alleen niet zelf gaan rijden, want ze is net 3! Maar in de winterperiode moet er uitgemest worden en dat kan ik zelf dus niet, door mijn rugklachten>>>probleempje!
Er zijn genoeg meisjes die willen poetsen en longeren of in het tuig lopen, maar ja ze blijven nooit zo lang of het klikt niet met mijn paard (is een eenkennig mormel)....

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 09:31

Ja jimmy is niet in van de makkelijkste je meot hem eerst leren kennen voordat hij ook echt voor je wilt werken. Maar omat ik er zelf altijd bij ben kunnen ze al vrij snel wat met hem doen. Van de twee die ik nui nog heb komt er 1 ook maar 1 x ind e week en de andere komt wel fanatiek ongeveer 3 x in de week.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 09:38

karoliena schreef:
Hippotha schreef:

Ja maar bij mij ligt dat wat anders. Ik ben elke dag bij mn pony's. Maar ik ben gehandicapt en kanmaar 1 hand gebruiken. Dus voor mij zijn sommige dingen erg lastig dan is het fijn als er iemand bij is die bijvoorbeeld de kruiwagen naar de boer kan brengen, kan helpen met longeren, straks met inspannen en mennen, enz.

Karoliena, ik vind niet dat je je hoeft te verdedigen hoor, het is ieder zijn eigen keuze... Ook iemand die lichamelijk wel helemaal gezond is heeft het volste recht om een verzorgster te zoeken, een eigen paard hebben is fijn maar ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die ook hun vrije tijd willen en dan voor een paar dagen in de week een verzorget/ster zoeken.
Het had mij toen ik jong was hardstikke leuk geleken om te helpen bij iemand als jij dus ik denk dat als je nog even doorzoekt je vast een geschikt iemand zal vinden... Suc-6!! OK dan!