Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou me doodschamen als ik niet minimaal € 80,- per maand zou betalen dat is een redelijke prijs vooral omdat er ook onkosten aan dat stuk land zit voor de verhuurder ( waterschapslasten onderhoud aan de waterhuishouding en het bemesten ) als deze persoon er met aftrek van deze kosten er €10 per maand aan overhoud mag hij of zij blij zijn piggeljay schreef:wie weet vind je hier wel iemand die jou geld toe geeft als je met je paard langs komt }>
nee voor € 40 per maand zou ik het ook niet doenik zou me doodschamen als ik niet minimaal € 80,- per maand zou betalen dat is een redelijke prijs vooral omdat er ook onkosten aan dat stuk land zit voor de verhuurder ( waterschapslasten onderhoud aan de waterhuishouding en het bemesten ) als deze persoon er met aftrek van deze kosten er €10 per maand aan overhoud mag hij of zij blij zijn
corinapasen schreef:zoveel geld? voor 1 maand? Of voor de hele zomer?
twinducklin schreef:corinapasen schreef:zoveel geld? voor 1 maand? Of voor de hele zomer?
Als dat voor mij bedoeld was, inderdaad ik betaalde 125 euro per maand. Voor alleen de weide en drinkwater. wei was wel groot genoeg en met genoeg gras ( misschien zelfs teveel voor maar 2 paarden)
.