Ik wordt er doodziek van...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pantarhei

Ik wordt er doodziek van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 13:22

die mensen die een afspraak maken om iets over te nemen van je en dan vervolgens niet op komen dagen en niets meer van zich laten horen. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

Is er nog iets tegen te doen. Als je geen interesse meer hebt, kan je dat toch gewoon melden???

Antheman

Re: Ik wordt er doodziek van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:24

pantarhei schreef:
die mensen die een afspraak maken om iets over te nemen van je en dan vervolgens niet op komen dagen en niets meer van zich laten horen. Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

Is er nog iets tegen te doen. Als je geen interesse meer hebt, kan je dat toch gewoon melden???

Geen last van gelukkig!
Verkoop en koop regelmatig iets op Bokt, of Marktplaats. Gaat altijd goed!

Maar als je afhaakt, moet je dat wel netjes melden ,vind ik!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:34

Tot nu toe weinig last van gehad, heb wel een keer iets achter gehouden voor iemand en die is niet meer op komen dagen dus dat doe ik niet meer. Daar ben ik vanaf gestapt.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:04

Heel irritant inderdaad, heb ik op bokt al meerdere keren gehad. Dat ik iets te koop aanbied, het vervolgens vasthoud voor mensen die zeggen dat het geld overgemaakt is, en waar ik vervolgens nooit meer iets van hoor en ook geen geld meer van krijg Heel irritant, stuur dan even een pb'tje, doe ik echt niet moeilijk over, iedereen kan zich bedenken.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:16

ja daar word ik ook doodziek van, ik heb het gehad met een zadel verkopen en nu met de trailer neigt het er ook weer naar.

Ik ga het overigens wel hekennen hoor, dan krijg ik een mailtje of pb'tje en dan denk ik al: o dit gaat niets worden, die komen toch niet opdagen en meestal heb ik gelijk

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:22

Bij mij is het ook steeds goed afgelopen.Lijkt me vet lastig als je aan zo iemand verkoopt !

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:23

Ik heb het andersom gehad; had een afspraak tot koop en wachtte alleen nog op adresgegevens om geld over te maken (heb rare ervaringen met geldovermaken Sigaar ) Krijg ik te horen dat er een beter bod is gekomen... Tot zover onze afspraak dus!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:42

hou op hou op.. Ik hab dat met mijn auto ook gehad.. die stond te koop met motor schade.
Eerst had iemand echt serieus interesse in mijn auto, was komen kijken en wilde hem graag van mij kopen. Ik een afspraak gemaakt voor hem te laten overschrijven.. Komt ie niet opdagen.. neemt telefoon niet op enz. enz. enz. Blauw oog
Daarna had een Duitse vrouw interesse in mijn auto, ze wilde zelfs aanbetalen(had ik het maar laten doen).. Ze had nog opgebeld dat ze een nieuwe motor voor mijn auto had gekocht.. Nou ook nooooit meer wat van gehoord Hamer
Uiteindelijk ben ik hem wel kwijt geraakt, maar dat heeft me wel heel wat stress opgeleverd Gestoord

Nee vertrouwen doe ik niemand en de volgende keer wordt het meteen betalen of aanbetalen Knipoog