TREC- Rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marja1988

TREC- Rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 11:19

Ik weet niet zeker of ik het hier goed plaats... zo niet verplaats het dan maar Knipoog

Komend weekend is er in Eerssel de eerste nederlandse wedstrijden TREC rijden. (voor de mensen die er alles over willen weten check:www.flyinghorse.nl en dan ondereraan 'TREC')
Zijn er bokkers die er aan mee gaan doen? Ik had zelf willen meedoen, maar ik zit dan net met mn examens+mijn pony is nog te jong.
Ik hoor graag reacties van bokkers, of kennissen van bokkers, die er aan mee gaan doen, en na afloop wat ze ervan vonden Vork Ook dingen als hoe het paard het vond...

PridesRanch

Re: TREC- Rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:29

Heb eens even op de website gekeken. Ziet er hartstikke leuk uit! Ga ik zeker onthouden! Baduh mag niet meer echt hoog springen, dus ik weet niet hoe hoog de hindernissen zijn? Anders ga ik me hier zeker verder in verdiepen!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:31

ik heb ook es op de website gekeken. had er ook al wel eens van gehoord. Ik zou er best wel eens aan mee doen, lijkt me super. wacht alleen even af tot het ook wat dichte bij huis is Haha!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 11:34

Ik weet ook niet hoe hoog de hindernissen zijn.. Maar ik denk dat elke hindernis wel een alternatief heeft.
Ik hoop dit weekend er even te kunnen kijken om de sfeer te proeven Lachen

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:47

Ben er net achter dat ze ook een nieuwsbrief hebben heb me opgegeven!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 12:13

Had het graag willen doen maar heb helaas geen vervoer. Ik hoop dat ze ooit in de buurt van Breda ook zoiets gaan houden. Bos zat in ieder geval Haha!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 14:14

Natascha schreef:
Had het graag willen doen maar heb helaas geen vervoer. Ik hoop dat ze ooit in de buurt van Breda ook zoiets gaan houden. Bos zat in ieder geval Haha!

Ja bij ons is ook zat bos Knipoog

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:28

Heb net de site bekeken, Lijkt me echt super tof! Ik ohu ook zeker de site in de gaten. Maar ik doe dus noig niet mee haha Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:45

Zo hé zeg, maar dat ziet er gaaf uit! Moet alleen wel eerst eens ernstig nadenken want hebben jullie die foto's gezien van die opsprong en afsprong? Dat zijn geen kleine sprongen hoor!!! Maar t idee erachter is wel vreselijk gaaf! Ook ik zet de site bij mijn favorieten. Jammer genoeg ben ik dit weekend weg....anders had ik gaan kijken!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:18

Heb nu ook eens de foto's bekeken, lijkt me echt super! Alleen is die afsprong idd errug pittig (1.10m) maar zou dit ook zo hoog zijn in de beginners klasse (kweet niet hoe ze dit hier noemen :S)Ik denk dat ik maar eens begin met m'n paardje trap te leren lopen, hahaha

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 20:53

haha trap lopen heb ik wel eens gedaan met een oud verzorgponytje toen ik nog klein was. Dat was in een parkje. Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan doen. Maar ik hoop dat mn pap er met me heen wil kijken! (en dat t ook mag ivm examens)Ook maar eens kijken of het niet veel te ver is om daar heen te rijden om een paar uur te kijken Vork

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 11:17

weet iemand uberhaupt in welke provincie het ligt? (eersel)

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:34

Leuk die TREC! Had het een paar maanden geleden al gezien en lijkt me super om over een jaar aan mee te doen.
Eersel ligt in Noord Brabant (tip: www.routenet.nl Tong uitsteken ) ten zuid-westen van Eindhoven (dus helemaal onderaan)