Stal klein heiligerberg Leusden/ Boerenhofstede Woudenberg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

streep

Stal klein heiligerberg Leusden/ Boerenhofstede Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 08:29

Hoi,

Ik ben aan het twijfelen tussen deze twee stallen. Wie staat er op een van deze stallen en kan mij er wat meer over vertellen?

Bedankt

verootjoo

Re: Stal klein heiligerberg Leusden/ Boerenhofstede Woudenbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 07:34

mijn paard staat vlakbij de boerenhofstede. Is best een mooie stal, hebben net een nieuwe binnenbak, en zijn nu flink aan het uitbreiden. Daardoor is het meestal wel druk in de bak. De manier van lesgeven vind ik alleen best bagger. Wel mooie uitrijmogelijkheden Lachen

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 08:48

Klein Heiligberg is dacht ik wel een goede stal, wel groot. Maar ik sta dan ook op een kleine pensionstal in leusden.
wat voor een pony/paard heb je

streep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 09:13

Soeskia schreef:
Klein Heiligberg is dacht ik wel een goede stal, wel groot. Maar ik sta dan ook op een kleine pensionstal in leusden.
wat voor een pony/paard heb je

Ik woon nu in Brabant en ga verhuizen naar Amersfoort Zuid daarom zoek ik in die buurt een stal. Ik ben op beide stallen wezen kijken en ze spraken me aan omdat er veel facaliteiten zijn. IK ben net begonnen aan wedstrijden spring/dresuur en redelijk fanatiek. Daarom wil ik eeen stal met meer mogelijkheden. De stal in leusden vind ik goed alleen is tie erg groot en ben ik bang dat het erg druk wordt in de binnenbak. en ze hebben geen instructie. Nu las ik net dat de instructie in Woudenberg bagger is dus tja het blijft moeilijk.

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:36

klein heiligerberg is erg gezellig, wel groot idd, maar doordat ze twee goede buitenbakken naast de binnenbak hebben kan je altijd wel rustig rijden.
Qua instructie kan je zelf voor priveles zorgen. Er zijn genoeg mensen die daar les hebben. Gewoon een paar keer gaan kijken bij verschillende mensen en een proefles nemen.
(indien je namen e.d. wil stuur maar een PB)

jumparound

Re: Stal klein heiligerberg Leusden/ Boerenhofstede Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:08

hoi streep,

wij hebben ons paard staan op de boerenhofstede... is echt een supergezellige stal...
insctructie is niet bagger, je kunt namelijk ook een instructeur van buitenaf laten komen, dus je eigen keuze Knipoog

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:50

Klein Heiligberg: Daar heb ik veel over gehoord, veel positieve verhalen Lachen
Die in Woudenberg ben ik eens geweest maar trekt mij niet zo, als ik daar ben heb ik niet zo een prettig gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 08:24

Topic is 3 jaar oud --> slotje.

Muispluis, het is niet de bedoeling om zulke oude topics omhoog te schoppen.