Zorak is mijn verzorgpony (ook die van diana), en die berijden we weleens. Na het rijden zie ik nooit wondjes of drukkingen ofzo.
Hoewel er wel witte haren achter de schoft en de rug ( en beetje op haar buik enzo) komen.
Ze word 29 maar alsnog is het een beetje raar, want op haar koppie heeft ze niet veel van die witte haren. Dus daar ligt het denk ik niet aan.
Tijd terug zei iemand van stal dat die plekke waar witte haren zitten, eerst drukkingen zaten. DAT vond ik al raar. Ik bedoel, ik heb nog nooit één drukking bij zorak gezien, en er komen steeds meer plekjes bij. Maarja, ik deed er verder niks mee.
Maar sinds een korte tijd krijgt Djerada (dochter van mamapaard zorak!
). Nou nu klopt het al niet meer, want djerada word zowat nooit meer bereden. Er is al heel lang niet meer op Djerada gereden, en die heeft al misschien wel langer dan een jaar het zadel niet op haar rug gehad. Maar mijn meisje heeft nu dus ook van dit soort plekjes met van die witte haren. Ze zien er precies hetzelfde uit als bij Zorak. Ergens anders drukkingen van bij Druif (bijnaam van Djerada
) zou ik niet kunnen bedenken. Djerada is nog niet eens 20 dus 'grijze' haren zouden het niet kunnen zijn....Nu is dus mijn vraag;
Wie heeft dit nog meer?
Wat is dit?
Kus YerrY