Paard mee naar buitenland voor vakantie...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Paard mee naar buitenland voor vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:07

Ik weet dat je honden en katten niet zomaar mee kan nemen naar het buitenland. Daar kan een aardige papierwinkel aan vooraf gaan.

Wie weet hoe dit zit met paarden ?? Wat moet je regelen of bij je hebben als je je paard mee neemt op vakantie naar het buitenland ??

Helen88

Re: Paard mee naar buitenland voor vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:37

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:46

Dank je wel voor de tip, heb ik idd veel aan gehad.
Weet je toevallig ook wat een gezondheidsverklaring kost ?? Of heb je dat niet laten doen ??

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:00

Dat weekje ging uiteindelijk niet door, omdat het paspoort nog niet in orde was. (zie topic) Maar hij staat nu gepland over 5 weken. Knipoog
Dan ben ik trouwens niet van plan voor een gezondheidsverklaring te zorgen, dat risico durf ik wel te nemen, en bovendien, hoe weten ze of je maar een dag gaat of een week?

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 20:05

Mijn vriend gaat met een maat van hem op de motor naar de ardennen. Zijn vriendin heeft een tinker en ik een shet. Hij stelde voor om ze mee te nemen zodat we met z'n 4 ren op vakantie kunnen . Zij motorrijden en wij paardrijden.

Zit ff te rekenen wat dat grapje gaat kosten enz. Is nu al niet leuk meer, kost veel te veel Haha!