paard in de bak zetten kan niet, er is geen water en ze gooit dus de emmers water die ik neer zet om, ook verveeld ze zich heel erg in de bak en gaat ze alleen meer rondjes rennen
Ik had al eerder in de gids van de paardendrogist iets over de greenguard gelezen, wie heeft er een en bleef het goed zitten? ben wel benieuwd hoe jullie ervaring hiermee is. Mijn paard hapt echt naar alles, pakt van alles vast(laat t bit niet los als ik t hoofdstel af doe) dus denk eigenlijk dat ze dat masker ook snel kapot maakt. Ook kan ze zich behoorlijk aanstellen en druk maken. De eerste keer met deken was echt een ramp, ze bleef maar rennen bokken en steigeren. Nu heb ik af en toe nog een regendeken op, heb de bilkoorden extra los omdat ik weet dat ze dat niet prettig vind, en nog gaat af en toe dat achterbeentje de lucht in.
Het is nog een jong paard dus rijden doe ik niet elke dag, ze krijgt al weinig brokjes, als ze gewerkt heeft iets meer. Heeft iemand er nog een foto van hoe dat ding er precies uitziet(liefst een foto van een paard met de greenguard)