binnen-/buitenbak?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

binnen-/buitenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 15:02

Hallo mensen, ik heb even een vraagje:

Bestaat er zoiets als een binnenbak die je ook kan omtoveren tot buitenbak, door bijvoorbeeld het dak eraf te halen dat je er later weer zelf op kan zetten? Ik zat te denken aan een tent oid? Dat je de tent in de winter over de bak heen zet, waardoor je een binnenbak krijgt en wanneer het zomer is de tent afbreken en opbergen waardoor je weer een buitenbak hebt?

MarchaL

Re: binnen-/buitenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:09

Bij een vriendin van mij hebben ze een soort halve overdekte bak op stal. Met slecht weer kunnen ze de open kant geloof ik afdekken met een soort groot zeil. Qua kosten kun je met zo'n soort bak volgens mij net zo goed een gewone binnenbak neerzetten maar goed Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:11

ik heb wel een keer een half open bak gezien. dat is alleen een dak en de zijkanten zijn open

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:25

Ik ken ook wel een half-open bak. Wel ideaal, wordt het niet z'n broeikas in de zomer!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:13

jups die ken ik ook, in de zomer wordt het niet te warm en het houdt de zon tegen en in de winter blijft tie droog, weliswaar wel beetje fris maar daar kan een beetje paardenmens wel tegen toch?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:28

Wij hebben een overdekte buitenbak.. HEt is aan de zijkante gewoon open en je hebt boven je hoofd een dak..

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 11:39

Verder niemand anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 12:22

Volgens mij heb ik lang lang geleden hier op bokt was eens een advertentie gezien over een tent die je kon opzetten en dan had je een binnenbak. het lijkt me niet ideaal met storm en harden regen enzo maar je zit in ieder geval droog!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:40

wij hadden op de manege een soort van plastic schotten tent over een van de buiten bakken... met mooi weer was het mogelijk om de vierkante schotten van ongeveer 1m x 1m te verwijderen en bij slecht weer er weer in te zetten (waren wel van hard plastic dus geen zeil... over het dak van de tent was een zeil gespannen van plastic...
Alleen tijdens de zware sneeuwval hier afgelopen winter is dat ding dus echt wel bezweken onder het gewicht van bijna 50 cm sneeuw. Gelukkig liepen er geen paarden in op dat moment want dan was het drama compleet geweest ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 17:41

ja die overdekte buitenbakken ken ik ook! Verder lijkt het me wel een gesjor als je een soort van tent hebt zeg maar. Wel heb ik ooit op tv een opblaasbare binnenbak gezien Haha!