Moedersvader: Ulft (KWPN)
Vader: Nils (AVS)
Is 1000 Euro een mooie prijs hiervoor?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Evenaar schreef:Ja ik denk ook rond de E800,- Het feit dat hij hengst is maakt hem iets minder waard.... En hij is 2 dus kan je er voorlopig niet mee rijden (wel heel veel andere leuke dingen, maar dat doet er hierbij niet toe).

Sonja schreef:Als jij het er voor over hebt, is hij het waard.
Persoonlijk zou ik het er niet voor neerleggen.
ik ga met de rest mee... Bedenk inderdaad dat als je hem wil laten castreren je daar ook nog kosten bij krijgt... Wie weet krijg je er bij de onderhandelingen nog wat vanaf als je dat zegt...
Uriel4ever schreef:vind het ook een deftige prijs ...

Rhiannon schreef:
Wordt er ook 1000 e voor gevraagd? Zoja: de vraagprijs is (bijna) altijd hoger dan wat ze er daadwerkelijk voor willen hebben. Meestal krijg je er zéker 10 % vanaf, dus mocht 800 e niet lukken, dan lukt 900 e vast wel!

). Misschien ligt het wel aan de foto's hoor maar ik zou daar heel erg mee uitkijken en goed laten keuren. Als hij in een van de belangrijkste groeiperiodes in zijn leven te weinig belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt heb je daar namelijk later ook nog erg veel last van!